Návštěvník joudaobecny Odesláno 18. února 2022 Sdílet Odesláno 18. února 2022 Zdravím, mám čerstvě zavedený pevný internet přes koaxiální kabel s modemem Compal CH7465VF. Po spuštění internet běží maximální rychlostí, kterou mám objednanou bez problémů, ale po chvíli internet přestane fungovat a nenačte se nic. Wi-fi signál nic neruší, děje se to i přes LAN s jakýmkoliv zařízením. V nastavení podle modemu internet je a nevidí žádný problém. Ovšem vždycky to vyřeší restart modemu. Bohužel to nikdy nevydrží. Vypojil a zapojil jsem vše co se dá znovu, ale řešení nemohu rozluštit. Začínám z toho podezírat vadný modem. Kdybyste někdo věděl co s tím může být, budu Vám vděčný. Hezký den, Matěj Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60824-pevn%C3%BD-internet-kabel-v%C3%BDpadky/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hanes03 Odesláno 18. února 2022 Sdílet Odesláno 18. února 2022 (upraveno) Zkusil jsi se kouknout po restartu do routeru na info k stavu sítě a poté jak to vypadne zda to zůstane stejné nebo se něco změní. Pro info přikládám fotky z mého routeru. Upraveno 18. února 2022 uživatelem hanes03 Citovat Super Start Základní Vodafone Station WiFi 5 Šumperk Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60824-pevn%C3%BD-internet-kabel-v%C3%BDpadky/#findComment-452224 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.