Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnes mi přišla SMS, že zahájili převod služeb k Vodafone. Jak dlouho to trvá?

Vyřešil Marek-26

Přejít na řešení
Odesláno

U nás to bylo od první SMS přesně 7 měsíců 😄

Odesláno

U mne bylo za 5h hotovo. Až na 2x reset modemu v průběhu žádné omezení.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Už mám převedeno - mezi informací o zahájení a informaci o ukončení převodu to trvalo cca 50 minut.

 

Nedokázal jsem aktivovat přihlašování e-mailem (po převodu jsem se nemohl přihlásit do Můj Vodafone, reset hesla jsem zkusil, ale nikdy nepřišel e-mail s odkazem, zkusil jsem i ručně aktivovat přihlašování e-mailem, ale výsledek stejný - žádný mail), tak se holt přihlašuju přes číslo plátce.

 

Horizon Go mi už nefunguje, Vodafone TV ano, ale jestli je ta aplikace stejně hloupá všude jako na iOS/iPadOS, tak teda fakt super... Takže pokud někdo myslel, že Horizon Go je k ničemu, tak teď se v duchu omluví 🙂

 

Jsem asi milimetr od zrušení celé Vodafone televize a koupit něco jiného - což teda po skoro 20 letech na kabelové televizi je pro Vodafone skvělý výsledek.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
před 2 hodinami, alnagon napsal:

Dnes mi přišla SMS, že zahájili převod služeb k Vodafone. Jak dlouho to trvá?

Od prvotní sms(e-mail) o migraci,tak cca 2 měsíce 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

U mě to bylo po čekání 7 měsíců od první SMS že "se začíná", jakmile přijel technik na cca 15 minut na místě a pak všechno po restartu a aktivaci služeb naběhlo už pod Vodafonem.

Přišlo několik SMSek a po celý odpoledně se nedalo přihlásit na můj Vodafone, i když proběhla registrace v pořádku.

Druhej den ráno přišla SMS o dokončení převodu a naskočila sámoška.

Vodafone videotéka fungovala hned (po registraci)

Ve vedlejším vlákně popisuju zatím nalezený komplikace (kostičkování některých programů) s novým stb, které jsem taktéž nahlásil na Vodafone přes poslední SMS, kde se ptali, jestli je vše OK. No není... 😐 Naprosto bez zjevného důvodu, doteď všechno šlo, kromě stb se vůbec nic neměnilo, veškerá kabeláž k stb včetně rozbočky na internet modem je od exUPC/Vodafone.

Taky už chvilku přemýšlím o tom, že vezmu čáru (naposledy právě před cca sedmi měsíci), páč jsem na převod čekal jako na zlepšení a zatím jsem na tom o dost hůř... Jakákoliv IP televize tohle zvládne líp...

Uvidím, až se někdo z Vodafonu ozve, jak slíbili a vyřeší to pitomý kostičkování... Pokud jo, budu zase v klidu a dokonce doobjednám Komplet... pokud ne, je to důvod zmizet, protože se nedá služba, co doteď spoustu let fungovala, využívat...

Nechám si od Vodafonu internet, tady si nemůžu stěžovat a pustím holt domů jednoho z IP TV...

 

  • Slamb změnil název na Převod k Vodafonu
Odesláno

V mém případě proběhlo převedení bez problému. Žádný hardware na výměnu nemám, registrace do Můj Vodafone v pořádku, přihlášení do Vodafone TV aplikace také. Jenom jedna drobná vada: ta internetová televize nefunguje. 😄 Kabelovka přes CA modul naštěstí stále ano.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

"Převedení bez problému, jen mi nejde televize" 😄

Tak koukám, že můžu bejt vlastně rád, že mi fungujou aspoň nějaký programy 🤣

Odesláno

@Budulman Tak Vodafone TV nakonec funguje. Ale jenom na Windows v prohlížeči. Že to nejde na Linuxu, to mě zas až tolik nepřekvapuje, ale nejde mi to ani na Androidu... Každopádně jak říkám, kabelová televize beze změny stále funkční.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

No mě CA karty frčej obě taky v poho (obě zapojený z přívodu TV), ale novej set top box s Vodafone TV je takovej napůl funkční, páč tam toho dost nejde - rozsypává se (ten je zapojenej na zdířku DATA z internetu společně s modemem, tak to zapojil technik na jaře, když jsem dostal dočasně kvůli 1Gb netu HD Mediabox) a ten máme zrovna v obýváku...

Je každopádně divný, že spousta programů jde naprosto OK a pak některý vůbec...
V diagnostice stb hlásí slabej signál imho.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community