Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Já jsem si kdysi udělal kompletní kabelový rozvod po všech místnostech bytu (s výjimkou ložnice - tam nemá TV, ani PC co pohledávat). Kompletní rozvod jak koaxu, tak inet kabelů. Tohle uděláte defacto jenom jednou a máte na X let (vlastně na pořád) pokoj. Jenom měníte zařízení za jiná, novější.

Neměl jsem žádný velký problém jak s Karnevalem tak potom s UPC, tak v současnosti ani s Vodafonem. 

Ale viděl jsem také mnoho rozvodů od amatérů, kteří nemají ponětí, jak funguje šíření signálu, jaké jsou frekvence, jak opravdu velmi málo stačí k zarušení části frekvenčního spektra, ..... a jak nasčítáním maličkostí vznikne nefunkční produkt.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/6/#findComment-449641
Sdílet na ostatní stránky

  • U svých rodičů jsem nedávno nechal zřídit VF internet. Smlouva je rovnou pod VF, dostali Compal, naštěstí všechno funguje, televizi nepoužívají. Oproti xDSL si hodně polepšili a ubylo problémů se samotnou přípojkou i s rychlostí.
  • Doma mám exUPC internet (nový Compal v bridgi) a využívám TV Start. Zatím mě ještě nemigrovali, přesto mi nedávno dali tarif VF 500 napořád (a ten Compal). Internet funguje, ale na TV vidíme už teď před naší migrací velké zhoršení signálu na všech kanálech. Kostičky, výpadky zvuku, sekání obrazu. Tohle třeba programy ČT dřív nedělaly. 
  • U tchánů problém. exUPC cca tři týdny po migraci. Od migrace nefunguje pevný telefon. S migrací dostali nové číslo plátce. Dokud jsem jim na webu nezřídil přístup do VF samoobsluhy, neměli heslo pro ověření čísla plátce. Takže VF nebyl schopen ani ochoten cokoliv řešit na zákaznické lince a s tchýní se nebavili ani na prodejně (měla s sebou občanku tchána), protože smlouva je na tchána (imobilního a není schopen cokoliv vyřídit). Už několik dnů marně řešíme nefunkční pevnou tel. linku (senioři ji chtějí a nechtějí jiné řešení, které jsem jim nabízel a funguje u mých rodičů s původním tel. číslem). Další perlička u tchánů byl převod ze SIPO na jiný způsob platby. V samoobsluze to nešlo ze SIPA odhlásit, museli jsme volat na zák. linku. Do třetice, abychom se nenudili, tchánům před pár dny přidělili další nové číslo plátce, (což se ale člověk nedozví, resp. dozví až ho napadne podívat se do samoobsluhy) takže bylo marné volat na linku a odkazovat se na číslo, co získali po migraci.

 

Jednak se mírně bojím migrace své přípojky (ale zvládneme to) a u mě je ve VF jeden velký bordel. Lemplové, jejichž současné služby jsou bída, bída, bída. ☹️👎Asi to k ničemu nebude, ale žádal jsem, ať pustí moje telefonáty někomu, kdo za to u VF bere peníze.

 

 

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/6/#findComment-449652
Sdílet na ostatní stránky

před 17 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

U OTT služeb typu Telly je hlavní průser v tom, že je služba naprosto bez garance na vodě. Když to funguje, tak OK, ale jak ne (zrovna včera jsem kdesi četl, jak to někomu vyhazuje chybu "50x error"), tak je to prostě v řiti a nastává typický horký brambor, kdy Telly hází problém na poskytovatele netu, no a poskytovatel netu klientovi sdělí, že je vše v pořádku a ať si to řeší Telly. A výsledek pak nula. Tyto služby jsou dobrý snad jako doplněk, resp. je velmi žádoucí mít k nim nějakou rezervu v podobě příjmu jiného TV signálu a nesázet jenom na to, že nenastanou problémy.

To je sice pravda, ale když se na to podívám tak, že u VF jsem dotaz na výměnu stb zadal 23.11. a do teď, tj. do 10.12., nemám žádnou reakci, která by naznačovala nějaký pokus o řešení, tak nevidím nějaký zásadní rozdíl.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/6/#findComment-449657
Sdílet na ostatní stránky

tak jsem se dozvěděl, že v lednu mě budou převádět... znamená to, že mě převedou na některou službu z ceníku a automaticky změní cenu? 

https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ceniky/

a bude se mnou někdo komunikovat jestli náhodou nechci změnu nebo mě převedou z exUPC služby co teď používám na ekvivalentní Vodafone službu a případnou změnu dořeším zvlášť?

 

 

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/6/#findComment-449659
Sdílet na ostatní stránky

s tou cenou je to zajímavé, když se podívám co mi na mojí adrese nabízí, tak 300 Mbit je cca o stovku levnější než co platím teď,  takže určitě to po převodu budu řešit

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/6/#findComment-449661
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...