Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

tak mě přišel mail s informacemi o převodu, samozřejmě ceny neodpovídají ceníku a nabízeným službám na mojí adrese, ostatně to jsem očekával, napsal jsem jim aktivně mail a uvidíme, ale předpokládám, že tam stejně budu muset volat jak to tady čtu.

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Brno
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/10/#findComment-449838
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Určitě bych to neřešil emailem, ale rovnou volal na zákaznickou linku, klidně i opakovaně.

To jsem taky zkusil. V čekačce nehrajou takový hity abych to zkoušel znovu 🤷🏻‍♂️

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/10/#findComment-449853
Sdílet na ostatní stránky

Chtělo by to, aby lidé nevolali s věcmi, které můžou vyřešit v aplikaci/samoobsluze, také aby aplikace a samoobsluha lépe fungovali. No a samozřejmě, že v době například výpadku, pár set operátorů neobslouží tisíce zákazníků během chvíle. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/10/#findComment-449872
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že by tomu hlavně pomohlo, kdyby Vodafonu  po migraci fungovaly služby tak, jak se očekává. Aby člověk nemusel volat na linku třikrát kvůli každé nefunkčnosti , kterou přes samoobsluhu nevyřeší. Navíc samotná samoobsluha je dost nepřehledná, to je postřeh více lidí z mého okolí.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/10/#findComment-449877
Sdílet na ostatní stránky

Samoobsluha je zlo. První fakturu za TV mi to celkem aktivisticky schovávalo, občas vidět byla, občas ne. Nevím kdo jim to programuje, ale měl by si najít jiného koníčka.

  • Souhlasím 1
  • Haha 2
  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/10/#findComment-449881
Sdílet na ostatní stránky

  • po 3 týdnech...

Dneska převedeno, ve fakturách je trochu bordel (na příští měsíc mi to zatím tvrdí nesmyslnou částku), ale hodně oceňuju, že je v samoobsluze vidět přiřazená pevná IP, můžu změnit MAC, ke které je navázaná, a můžu si objednat další pevné IP, bez kecání s operátorem. Za mě posun k lepšímu. Ještě umožnit na jeden klik převést exUPC služby pod existujícího Vodafone plátce a bude to ideální.

  • 4G LTE
  • -
  • -
  • Huawei B2368-66
  • JMK
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/10/#findComment-450362
Sdílet na ostatní stránky

Já dnes převáděl svou druhou a třetí smlouvu - a už to nebyl takový šok jako poprvé, takže vlastně jsem to celé dal hned bez problémů. Z toho bych si tedy troufnul usoudit, že není dostupná rozumná dokumentace převodu (jsem povahou čteč manuálů, takže pokud by byly k převodu nějaké informace, tak bych si je určitě přečetl), protože poprvé to bylo doslova utrpení.

Čistě prakticky jsem se tentokrát zaseknul jen na tom, že je sice fajn, že přijde smskou číslo plátce, ale pokud se převádí víc jak jedna smlouva, tak z té smsky není poznat které smlouvy se týká (kdyby v té smsce bylo třeba číslo exUPC smlouvy, tak by to bylo méně napínavé).

Povedlo se mi i propojit účty a tak se po přihlášení v jedné smlouvě mohu podívat i na obsah druhé smlouvy (ale to má rezervy, minimálně částka “Utraceno” neukazuje u stejné služby stejné číslo).

Ale jinak to hodnotím celkem pozitivně, po tom porodu při převodu smlouvy na TV byla tohle procházka růžovým sadem 🙂

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha 6
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/10/#findComment-450365
Sdílet na ostatní stránky

Tak už mě taky převedli. Kdysi se říkal zlatej Cable+, teď se bude říkat zlatý UPC:

Speedtest.net - 190,22/20,18

dsl.cz - nezměří nic

rychlost.cz - 187,9/18,41

vodafone.cz - 210,40/21,31

No a tarif mám 300/20. Doteď na UPC to bývalo většinou 290-310/21. Takže něco je špatně. Navíc nepoužívám DNS vodafonu ale dlouhodobě 1.1.1.1 a 8.8.8.8 (z důvodů občasných výpadků DNS u UPC a i měření rychlosti DNS je doporučuje. Ale po převodu trvá načtení stránky i 10s než se vůbec něco zobrazí, přenos ze sněmovny vypadl úplně. Tak vám nevím. Navíc mi v SMS přišlo úplně jiné číslo smlouvy než mám původní, ale minulý týden faktura s variabilním číslem odvozeným od staré smlouvy. A vysvětlení žádné. Nějak tomu nerozumím.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul
  • Ostrava
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/10/#findComment-450438
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...