tomus Odesláno 1. února 2022 Sdílet Odesláno 1. února 2022 před 8 hodinami, Jardabr napsal: Tak už jsem byl také převeden (nebo převezen?). A vysvětlilo se, jaký settop box za 100Kč měsíčně mi bude pronajímán, když standard je za 70Kč a prémium za 120Kč. Je to starý slavný KAON KCF-B4003HCO HD. A to je dobře, nebo špatně, ze tvého pohledu? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-451373 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardabr Odesláno 1. února 2022 Sdílet Odesláno 1. února 2022 @tomus to je zajímavá otázka. Třeba dneska se Kaon snaží a restartoval se za dvě hodiny jen jednou. Řešit to budu muset, až KAON spadne při nahrávání, nebo se nenahraje celý pořad a manželka to bude chtít pustit zpětně. O Horizon Go jsem přišel a Vodafon neumí Chromecast. Nebo dřív Vodafon vymyslí aplikaci do Android TV? 1 1 Citovat 500 Mb/s - Komfort CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG Kladno, Kročehlavy Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-451381 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lennycz Odesláno 7. února 2022 Sdílet Odesláno 7. února 2022 Dobrý den, mám dva dotazy ohledně přechodu z exUPC na Vodafone. Nevím kdy přesně to začalo, asi někdy během ledna, ale mám teď dost často výpadky, které trvají dlouhé hodiny. Nejhorší je, když člověk pracuje z domu a stane se mu to během normální pracovní doby. Netušíte někdo, jestli to je dočasný problém, kdy se dělají nějaké migrace techniky z UPC na Vodafone? Děje se to už minimálně tři týdny, tak nevím, jestli má smysl ještě čekat na nějakou stabilizaci, nebo prostě přejít k jinému poskytovateli. V prosinci mi došel email s informací o ceně internetu po přechodu z exUPC na Vodafone. Bylo to nepatrně dražší (o pár korun) než jsem platil u UPC. V lednu jsem byl přesunut pod Vodafone. Přihlásil jsem se do Můj Vodafone a tam se píše, že od příštího měsíce bych měl platit částku, která je přibližně 2x větší, než bylo původně avizováno v prosinci. Je to nějaká chyba v systému, nebo se internet prostě nenápadně zdražil? Psal jsem na Vodafone email, už je to asi 10 dní a stále bez odpovědi. Snažil jsem se dnes dovolat operátorovi, poprvé jsem čekal snad 45 minut a pak se mi hovor ukončil. Po druhé jsem čekal přes hodinu a pak se hovor také ukončil. Tohle je už asi můj poslední pokus, jak zjistit nějaké informace. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-451661 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. února 2022 Sdílet Odesláno 7. února 2022 Dobrý večer, začnu odspodu. I zde na fóru se píše, že se mění účtovací období, převádí se zůstatky atd. Takže se to srovná a ve výsledku ta zaplacená částka bude sedět. Co se týká výpadků, tak ty nemají s převodem nic společného, je tedy třeba je řešit, pokud nejsou uvedeny zde: https://www.vodafone.cz/vypadky/ Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-451662 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beepee Odesláno 8. února 2022 Sdílet Odesláno 8. února 2022 před 11 hodinami, lennycz napsal: Je to nějaká chyba v systému, nebo se internet prostě nenápadně zdražil? Tím se netrap. Já měl taky v samoobsluze částku cca 2x vyšší, a pak mi přišla faktura na 73,- Kč. Na další období už mi svítí správná částka. 1 Citovat 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-451670 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 8. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 8. února 2022 @lennycz Hezké odpoledne, posílám podrobné vysvětlení k Vyúčtování. Během prvního zúčtovacího období po přesunu služeb do systémů Vodafonu se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu. Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování, takže Vyúčtování budete mít vystavené správně. Co se týká výpadků internetu, tak tam platí vše, co uvedl Marek. Na webu https://www.vodafone.cz/vypadky jsou také tipy, co zkontrolovat, kdyby náhodou byla příčina třeba ve Wi-Fi apod. 1 Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-451687 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník nhima Odesláno 14. února 2022 Sdílet Odesláno 14. února 2022 Dobrý den, měl bych dotaz - co podle Vodafone přesně obnáší "převedení služeb do systému Vodafonu"? To, že to Vodafone oznámí v den provedení a zároveň bez nějakého varování, že mohou být služby nějakou dobu nedostupné, je opravdu nepříjemné. Vědět to alespoň den dopředu, asi bych se nějak zařídil a vesměs by mě to nijak nepostihlo. Ale co, snad bych dnes nečekal slušné chování k zákazníkům... Ale, že bez jakéhokoliv varování nebo nahlášení typu změn dojde automaticky k nějaké změně nastavení modemu (zatím jsem ještě ani nestačil zjistit příčinu), kdy se už nemůžu po zbytek odpoledne vrátit k práci, protože po dvou restartech modemu, i ntbku se nelze připojit přes VPNku do pracovní sítě, abych dokončil práci a zbytek dne nebyl úplně odříznutý, mi příjde jako vrchol. Máte s tím někdo podobnou zkušenost? Případně prosím o poznatky a rady, k jakým změnám při migraci došlo, abych ušetřil čas pátráním po příčině. Pro pracovníky Centra Péče Vodafonu - tentýž požadavek je pod číslem 1120640. A prosím žádné "zavolejte nám na tel ...", koukejte se ozvat sami, telefon jsem nechal v podpisu, nehodlám strávit další čekání posloucháním otravného automatu. S pozdravem Tomáš Němeček Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-452020 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 15. února 2022 Sdílet Odesláno 15. února 2022 @nhima Dobrý den, mě přišly v průběhu doby sms, které na to upozorňovaly + emaily, kde jsou i termíny. A kdybyste se tu začetl či použil vyhledávání, tak zjistíte, že to tak chodí normálně. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-452021 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cvancara Odesláno 15. února 2022 Sdílet Odesláno 15. února 2022 Více než před měsícem přišly emaily i SMS, že v průběhu od 12.2 do 18.2. budu převeden do VF. Včera ráno přisla SMS s tím, že se na tom začlo dělat. 1 Citovat - - - CA modul OVA Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-452022 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 15. února 2022 Sdílet Odesláno 15. února 2022 Jo to me asi ceka taky. V lednu prisla sms ze me budou prenaset. Pak stale v lednu email ze to probehne 17. - 23.2. Prakticky je to za dva dny a nevim termin. Tak uvidim... 1 Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/13/#findComment-452024 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.