Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

@nhima o převodu jsem dostal postupně několik zpráv předem. Už přibližně měsíc předem jsem měl termín. Během samotného převodu jsem nebyl doma, ale došlo cca k jednomu restartu a vše fungovalo. Žádný pokles rychlosti, žádná změna v kvalitě signálu. VPNko mi po převodu také funguje. K žádné změně v nastavení modemu nedošlo. Tím mám na mysli viditelné změny, jako že by mi třeba nechtěně zrušili bridge, nebo udělali nějaké jiné funkční nastavení, které jsem si neudělal sám.

 

Chtěl jsem napsat, že chápu rozhořčenost, mohlo se stát něco neočekávaného. U nás to žádné komplikace na internetovém připojení nezpůsobilo a nijak nás převod neomezil. U tchánů na druhé straně byly po převodu problémy s pevnou tel. linkou, vyřešení trvalo cca tři týdny.

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/14/#findComment-452026
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník nhima

Aha, dobrá. Děkuji za odpovědi. Máte pravdu - omlouvám se - moje chyba. Informaci o plánovaném přepnutí jsme dostali, jen se nedostala ke mě (nedostatečná komunikace v domácnosti).

Zprávu jsem si teď zpětně přečetl a celé se to jeví jako záležitost obchodně-technického charakteru, která by se provozu služby neměla vůbec dotknout. O restartu zařízení a případném krátkodobém výpadku tam není ani řádka. Dělá to dojem, že se to provozu absolutně nedotýká a pro koncového zákazníka má jít jen o formalitu (že bude mít jinde vyúčtování a že se mění všeobecné obchodní podmínky atd.). Na základě této zprávy bych stejně nenabyl dojmu, že se mám radši sebrat a odjet jinam, kde mám pro daný den jistotu stabilního připojení.

 

Rychlost připojení nijak nerozporuji, ta se zdá v pořádku.

 

Technicky jsem nadále omezen a nemám sebemenší tušení, co se stalo s nastavením zařízení. Na síti jsme neměli žádné speciální nastavení (alespoň o něm nevím - jedině, že by to konfiguroval technik při zapojení). Budu muset ověřit s naším firemním IT technikem, abych tím nepálil násobně víc času.

 

Díky všem za odpovědi

 

Tomáš Němeček

 

 

 

Tak ještě další update - omlouvám se za mystifikaci. Došlo totiž k velmi kuriózní souhře náhod - po restartu zařízení mi sice nějakou dobu nešla VPN, ale sérií restartů ntbku a modemu se vše zřejmě narovnalo, ale zároveň v tu stejnou chvíli byl mimo provoz jiný systém, který měl souvislost s projevy špatné konektivity, takže to celé vypadalo, jako by to bylo způsobené převodem. Omlouvám se ještě jednou, bohužel toto bylo mimo mé síly odhalit. Převod zdá se proběhl hladce bez potíží.

 

S pozdravem

 

Tomáš Němeček

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/14/#findComment-452027
Sdílet na ostatní stránky

@nhhima> ohledne te VPNky, M$ vydal v lednu zmrsenou aktualizaci windows, ktera rozbila VPN pripojeni. Mozna jsi nemel ntb aktualizovany a az s temi restarty se aktualizoval na novejsi, jiz opravenou aktualizaci.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/14/#findComment-452037
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel jediný není. Má zkušenost. První termín převodu byl v lednu. Čtyři dny po jsem dostal sms, že se uskuteční jindy. Do dalšího termínu v únoru se trefili. 31.1. ráno jsem dostal sms, že začali s převodem. Odpoledne, že hotovo. Pak teprve začala legrace. 8.2.2022 jsem se na pobočce dozvěděl, že převod stále trvá. 15.2.2022 mi technik řekl, že mám dvě smlouvy, protože mou exUPC vidí v UPC systému. Ten den později na pobočce, že oni do UPC nevidí, ale že převod u Vodafonu stále probíhá a neví se, kdy by mohl být ukončený. Včera mi přišel od Vodafonu dotazník, jak jsem s jejich službami spokojen. Škoda, že to od Vodafonu nikdo nečte.

  • Souhlasím 1
  • Nesouhlasím 1
  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/14/#findComment-452147
Sdílet na ostatní stránky

Před hodinou, Sparrow napsal:

Tak to budeš asi jedinej 🙂 Mě už v lednu přišel emil, že převod bude mezi 19.2 - 25.2. a že budu upozorněn SMS. 

Ono, kdyby jsis precetl zpravy predtim a vylozene moji ze zacatku tydne (tusim z utery) pisu ze mi prisel v lednu email ze me budou prevadet. Pak za tyden SMS ze me budou prevadet od 17. - 23.2. Pak nic a az dnes rano, ano je 17.2., ze me zacali prevadet. Tomu rikam kvalitni komunikace. 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/14/#findComment-452148
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Přechod z exUPC na Vodafone

Tak k tomu prevodu zakaznika nepotrebujou, neni potreba ho vubec kontaktovat. Je to vlastne jen slusnost, ze te poslou SMS zpravu a potom vsechny data potrebny k zalogovani do samosky. Tedy pokud prevod probehne bez potizi (jako u mne). Pokud se neco pojebe, je jasny, ze musi nastat komunikace.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/14/#findComment-452149
Sdílet na ostatní stránky

U mne dnes byl taky převod.

Po přijetí SMS jsem chtěl udělat ověření přes internet - bohužel to nešlo.

Volal jsem na Vodafone ( spojení trvalo ) pak, že přepojí na migrační oddělení. 

Ale nakonec prý u mé smlouvy není rodné číslo, ani datum narození a ani občanka.  Takže musím na pobočku. 

Takže to je moje zkušenost. 😒

Pokračování. 🙂

Teď jsem přišel z prodejny.

Prodavač totálně neschopnej.

Přestože jsem mu dal do ruky svojí občanku, on mi řekl, že mne neověří, a že budu muset přijít ještě jednou. Že dnes zadá ( pošle někam ) moje rodné číslo, a že budu opět muset přijít na prodejnu.

Vždy jsem Karneval ( Vodafone ) chválil, ale po dnešní zkušenosti svůj názor měním.

Nevím jak více mne chtějí ověřit - dojdu na prodejnu s občankou a řidičákem, a prodavač ( který je podle mne neproškolen ) mi řekne, že mne neověří.

Teď jsem znova volal linku Vodafonu, co mám udělat ještě více než zajít na prodejnu. Že můžu poslat datovkou věci co budou chtít . Ale to, že prý taky nejde.

Tak nevím. Datovka nestačí, občanka nestačí, řidičák nestačí.

Teď čekám, na slíbený hovor od techniků. 

@Ondra - Vodafone - opravdu nejde provést ověření přes Datovku - mojedatovaschranka.cz ?

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60833-p%C5%99evod-z-upc-do-vodafone/page/14/#findComment-452151
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...