Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
  • Centrum péče

@ZlaťákPěkné odpoledne, zkuste to podle návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/aktivace-prihlasovani-emailem/, je to tam hezky popsané a pokud se nepodaří, napište nám přes přes kontaktní formulář https://tam.je/forum, ať případně můžeme řešit s technickým oddělením.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

@Veronika - Vodafone
Dobré odpoledne,
popsané to tam hezky je. Ale jde o to, že když jsem přesně toto provedl, tak závěr byl "špatná kombinace jména a hesla, účet zablokován". Pak jsem to musel řešit po telefonu.  Resetovali mi heslo (= nastavili opět přihlašování číslem plátce). Podruhé už to nemám odvahu zkoušet.  Raději se budu přihlašovat číslem plátce než vůbec.

  • Basic
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul
  • Brno
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Dobrý den, v posledním vyúčtování jsem zjistil, že cena za volání do Německa (zóna 0) z pevné linky (tarif exUPC "volám pevná") je najednou místo původních 1.60 Kč za minutu (bez DPH)

nově 4.67 Kč (region 1) a nikde jsem nezaznamenal žádné upozornění na tuto změnu a v ceníku Vodafone nevidím ceny hovorů do zahraničí z pevné na pevnou linku. Nemáte prosím někdo podobnou zkušenost?

  • Start
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Brno-Žabovřesky
Odesláno

Co se změní u služby exUPC Telefon po převodu z exUPC systémů do systémů Vodafonu?
Postupně převádíme služby exUPC do systémů Vodafonu. Pokud už i vám přišla informace o této změně, najdete níže informace, co se u vaší pevné linky mění.

Aktuálně nabízené tarify pro službu Telefon najdete na našich stránkách. Pokud jste před změnou využívali jiný tarif, počítejte prosím s tím, že nyní budete využívat jeden z aktuálně nabízených.

Po převodu se mění sazby u volání na audiotexové linky, barevné linky a volání do zahraničí. Aktuální ceny a tarifikaci najdete v Ceníku.

https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/pevna-linka/prevod-pevne-linky/
https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1551/vodafone-pevna-linka_cenik.pdf

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community