Odesláno 20. února 2022 3 roky Řešení Tuší někdo, proč při provedení M-platby, se mi vždy v posledním kroku objeví, že platba zamitnuta. Přitom na stránce pro platbu (Vodafone) zadám tel. číslo, přijde mi do SMS ověřující kód, zadám ho (opravdu správně), kreditů mám dostatek a pritom je olatba zamítnuta. V nastavení služeb, nemám zablokovaný žádné placené služby ani prémiové sms, prostě nic s čím by mohla vznikat kolize. Tuší někdo proč mi to tak zlobí? Odpovídám si sám, v podmínkách Oskarty je doslova napsáno, že je M-platba blokována.
Odesláno 20. února 2022 3 roky Dobrý den, v samoobsluze moje Oskara je možnost si M-Platby odblokovat a používat bez omezení Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 20. února 2022 3 roky Hlavně Oskarta nespadá přímo pod Vodafone, Oskarta je virtuální operátor, kterého sice vlastní Vodafone, ale má vlastní technickou podporu (bohužel placenou), vlastní web pro správu služeb, atd. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 21. února 2022 3 roky @tomus Je to vlastně něco, jako o2 Family. Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.