Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnes po spuštění PC jsem neměl přípojení na internet, modem blikal. Čekal jsem asi hodinu, pak mi došla trpělivost a volal jsem na technickou podporu. Tam po mě chtěl automat číslo smlouvy. Hledal jsem na faktuře, zadával číslo plátce, číslo služby, variabilní symbol, specifický symbol, číslo dokladu. Stále mi to odpovídalo, že číslo je špatně. Když jsem byl u UPC, tak číslo smlouvy byl variabilní symbol na faktuře. Kde najdu číslo smlouvy ?

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

V smskách při převodu nepřišlo?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

V SMS při převodu přišlo číslo plátce.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

cislo platce je tusim cislo smlouvy, jen je tam problem s tou jednickou na konci. Ted nevim, ma byt, nema byt? Nemam to u sebe, ale resilo se to tu nekde...

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Zajímalo by mě, odkud čerpáš své informace. Jak jsem psal na začátku, v UPC bylo číslo smlouvy stejné jako variabilní symbol, jen ve variabilním symbolu byla na konci ještě jednička. Pokud máš fakturu od UPC a Vodafonu, můžeš si to porovnat.

Upraveno uživatelem petrmet

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno
  • Centrum péče

@petrmet Hezký večer, pokud už máte služby převedené do systémů Vodafonu, volejte na 800770077. Zde zadáváte číslo plátce (je to zároveň specifický symbol z Vyúčtování), pokud nemáte žádné mobilní číslo. Číslo smlouvy se používalo pouze v systémech bývalého UPC a je tedy na původní lince pro zákazníky, kteří ještě na převod čekají.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Rozumím tomu dobře, že technická podpora na lince 241 005 100 nebude fungovat pro klienty převedené do systému Vodafone a je třeba při technických problémech používat téměř nedostupnou linku 800 77 00 77 ?  Nebo existuje nějaká dostupná linka přímo na technickou podporu ?

Upraveno uživatelem petrmet

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Přes 800 77 00 77 se dá v hlasovém automatu proklikat na technickou podporu. A ano, po převedení si můžete telefon na UPC zákaznickou linku smazat.

Zkuste volat na 800777731, dle google to vypadá, že to bude směřovat na technickou podporu, ale nezkoušel jsem, nevím.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

Linka 800777731 nevede na technickou podporu (kolegové však mohou samozřejmě přepojit na techniky, když to je potřeba), je primárně určena pro zákazníky, kteří mají pouze pevný internet nebo TV pro snazší průchod hlasovým automatem. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community