Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dnes po spuštění PC jsem neměl přípojení na internet, modem blikal. Čekal jsem asi hodinu, pak mi došla trpělivost a volal jsem na technickou podporu. Tam po mě chtěl automat číslo smlouvy. Hledal jsem na faktuře, zadával číslo plátce, číslo služby, variabilní symbol, specifický symbol, číslo dokladu. Stále mi to odpovídalo, že číslo je špatně. Když jsem byl u UPC, tak číslo smlouvy byl variabilní symbol na faktuře. Kde najdu číslo smlouvy ?

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60846-vodafone-%C4%8D%C3%ADslo-smlouvy/
Sdílet na ostatní stránky

Zajímalo by mě, odkud čerpáš své informace. Jak jsem psal na začátku, v UPC bylo číslo smlouvy stejné jako variabilní symbol, jen ve variabilním symbolu byla na konci ještě jednička. Pokud máš fakturu od UPC a Vodafonu, můžeš si to porovnat.

Upraveno uživatelem petrmet
  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60846-vodafone-%C4%8D%C3%ADslo-smlouvy/#findComment-452430
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@petrmet Hezký večer, pokud už máte služby převedené do systémů Vodafonu, volejte na 800770077. Zde zadáváte číslo plátce (je to zároveň specifický symbol z Vyúčtování), pokud nemáte žádné mobilní číslo. Číslo smlouvy se používalo pouze v systémech bývalého UPC a je tedy na původní lince pro zákazníky, kteří ještě na převod čekají.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60846-vodafone-%C4%8D%C3%ADslo-smlouvy/#findComment-452513
Sdílet na ostatní stránky

Rozumím tomu dobře, že technická podpora na lince 241 005 100 nebude fungovat pro klienty převedené do systému Vodafone a je třeba při technických problémech používat téměř nedostupnou linku 800 77 00 77 ?  Nebo existuje nějaká dostupná linka přímo na technickou podporu ?

Upraveno uživatelem petrmet
  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60846-vodafone-%C4%8D%C3%ADslo-smlouvy/#findComment-452532
Sdílet na ostatní stránky

Přes 800 77 00 77 se dá v hlasovém automatu proklikat na technickou podporu. A ano, po převedení si můžete telefon na UPC zákaznickou linku smazat.

Zkuste volat na 800777731, dle google to vypadá, že to bude směřovat na technickou podporu, ale nezkoušel jsem, nevím.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60846-vodafone-%C4%8D%C3%ADslo-smlouvy/#findComment-452534
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

Linka 800777731 nevede na technickou podporu (kolegové však mohou samozřejmě přepojit na techniky, když to je potřeba), je primárně určena pro zákazníky, kteří mají pouze pevný internet nebo TV pro snazší průchod hlasovým automatem. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60846-vodafone-%C4%8D%C3%ADslo-smlouvy/#findComment-452537
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...