Návštěvník lukas.peterka Odesláno 21. února 2022 Sdílet Odesláno 21. února 2022 Nelze nastavit inkaso. V jeho nastavení je uvedena hláška Tato služba je součástí vašeho měsíčního balíčku. a svítí tam text Neaktivní (dále je tam už jen volba Zavřít). Co s tím? Jak inkaso v samoobsluze nastavit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 22. února 2022 Sdílet Odesláno 22. února 2022 Zavolat na zákaznickou linku. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 24. února 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 24. února 2022 @lukas.peterka Pěkný den, Lukáši, nejdřív si prosím ověřte, že se přihlašujete jako administrátor (pokud byste nevěděl jak, popisujeme to na https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/hesla/hesla-ve-vodafonu/ - část Jaké heslo používám). Jestli vám nejde zadat změnu ani s administrátorským heslem, tak jde o chybu a v tom případě nás prosím kontaktujte (https://www.vodafone.cz/kontakty/), abychom to mohli vyřešit. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.