Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, mám tarif - Tarif na míru - 500 minut do všech sítí, neomezené sms - platím 500 Kč +-, nicméně za leden mi přišlo vyúčtování na 1600 Kč...Za těch 500 minut do všech sítí platím 99,75 Kč a pak v používání služeb (síť vodafone, ostatní sítě) to mám v nulových hodnotách a nyní za leden mi tam vyskočilo právě skoro 1000 Kč... Samozřejmě se zatím nemůžu dovolat na zákaznickou linku. Děkuji za rady. 

Kamila

Odesláno

Dobrý den,

tady asi bohužel neporadíme. Zkuste se dovolat. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Centrum péče

@Kamila Pěkný den, Kamilo,

konkrétní informace o účtovaných službách najdete v PDF Vyúčtování, měla jste možnost si ho prohlédnout? Mohlo by to vše objasňovat... 

Kdybyste tam odpověď nenašla, tak nám buď zkuste zavolat na *77, kdyby se vám to nedařilo, můžete nám dotaz poslat také přes https://tam.je/forum. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community