Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, mám tarif - Tarif na míru - 500 minut do všech sítí, neomezené sms - platím 500 Kč +-, nicméně za leden mi přišlo vyúčtování na 1600 Kč...Za těch 500 minut do všech sítí platím 99,75 Kč a pak v používání služeb (síť vodafone, ostatní sítě) to mám v nulových hodnotách a nyní za leden mi tam vyskočilo právě skoro 1000 Kč... Samozřejmě se zatím nemůžu dovolat na zákaznickou linku. Děkuji za rady. 

Kamila

Odesláno
  • Centrum péče

@Kamila Pěkný den, Kamilo,

konkrétní informace o účtovaných službách najdete v PDF Vyúčtování, měla jste možnost si ho prohlédnout? Mohlo by to vše objasňovat... 

Kdybyste tam odpověď nenašla, tak nám buď zkuste zavolat na *77, kdyby se vám to nedařilo, můžete nám dotaz poslat také přes https://tam.je/forum. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community