Přejít na obsah

Zrušení smlouvy přes plnou moc


Přejít na řešení Vyřešil Adolf.Shitler,

Doporučené příspěvky

Návštěvník Pajush

Zdravím, chtěla bych se zeptat jestli lze zrušit smlouvu přes plnou moc. Kamarádka si zařizovala telefonní číslo jen na měsíc když byla v Česku a pak se vracela zpátky do Kanady, nemůže se přihlásit do samoobsluhy, heslo jí bohužel pošlou na telefonní číslo, které ji už nefunguje, ale měsíčně pořád platí za paušál i když ho nevyužívá. Když volala operátorovi, tak všechny cesty ji odkázali na to, že jí na telefonní číslo pošlou smskou kód. Osobně se dostavit nemůže. Lze tedy aby například její maminka s plnou mocí mohla osobně na pobočce zrušit smlouvu? (tel. číslo, číslo smlouvy i OP má k dispozici) a nebo je možné například poslat emailem/poštou ty možnosti zrušení smlouvy.

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60854-zru%C5%A1en%C3%AD-smlouvy-p%C5%99es-plnou-moc/
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Pajush

Ano to byla první stránka, kterou jsem pročítala, až potom jsem se rozhodla sem napsat. Nenašla jsem tam nic o plné moci. 75% stránky je zaměřeno na to, aby člověka přemluvili tam zůstat a v těch 9 FAQ jsem odpověď nenašla. Důležité je, že ona nemůže přijímat z toho čísla smsky, to číslo jí už nefunguje. Takže reálně nemůže smskou potvrdit ukončení služby (ani hovorem) Má smlouvu bez závazku. A ve všeobecných podmínkách se také nepíše jestli je možné to udělat přes plnou moc.

viz:
Ukončení z vaší strany
4.2 Výpověď smlouvy nám prosím doručte na adresu sídla Vodafonu, nebo ji učiňte osobně v obchodním místě Vodafonu, nebo s využitím
prostředků komunikace na dálku (telefonicky s operátorem Vodafonu nebo přes Internetovou samoobsluhu). S ohledem na vaši ochranu
si vyhrazujeme právo vaši totožnost ověřit nejen heslem, ale i jiným způsobem. Pokud máme důvodné podezření, že výpověď smlouvy nebyla
učiněna oprávněnou osobou, začne plynout výpovědní doba pro ukončení smlouvy až od ověření vaší totožnosti.

  • Řešení
V dnešní době už právnické osoby automaticky přijímají přes datovou schránku zprávy i od soukromých osob, takže pokud si dotyčná osoba (na kterou je smlouva vedená) zřídí datovou schránku, pak snadno podá výpověď takto. A zřízení datové schránky je možné přes bankovní identitu většiny CZ bank.

Pokud jde o plnou moc, pak se obávám, že VF bude vyžadovat úředně ověřený podpis zmocnitele.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Hned první "často kladené otázky" na https://www.vodafone.cz/odchod/ se píše.

"Výpoved muže podat vždy pouze majitel zákaznického úctu, tedy ten, na koho je císlo vedeno.".

Hovor nejen že musíte přijmout, ale i SOUHLASIT S JEHO NAHRÁVÁNÍM, což vám zamlčí a vyrukují s tím až v okamžiku, kdy odmítnete odpovědět na nepatřičné otázky a hovor ukončí.

 

Zkuste podat výpověď poštou a uveďte kontakní telefon ve výpovědi. https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1406/pk7276_vypoved_smlouvy_o_poskytovani_sluzeb_elektronickych_komunikaci_bc_302-0100_hr_read.pdf?tc=email_Siebel

Ve výpovědním formuláři je uveden kontaktní telefon, ten bych vyplnil.

U podpisu je uvedeno že úředně ověřená plná moc nesmí být starší 6 měsíců. Toto je ale opruz a jednodušší je uvést aktuální kontaktní telefon ve výpovědním formuláři.

V celém výpovědním formuláři se neuvádí nic o tom, že s nimi musíte dále jednat a poskytnout jim "plnou součinnost" jinak výpověď neakceptují do doby než Vodafone uzná za vhodné.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 4
  • Centrum péče

@Pajush Hezký večer, pokud je problém v tom, že kamarádka nemá české číslo, tak nám může nahlásit jako kontaktní číslo například číslo své maminky, pokud jí v tomto důvěřuje. Jí bychom pak poslali heslo do SMS poté, co se kamarádka ověří (telefonicky nebo přes vyplněný a podepsaný formulář - viz možnosti na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/). Na dálku může využít právě možnost obnovení přes písemnou žádost, formulář vyplní, vytiskne, podepíše, naskenuje spolu s dokladem a my pak na číslo uvedené v žádosti pošleme SMSkou nové heslo.

Jakmile bude mít heslo k dispozici, může svůj tarif zrušit nebo provést jiné změny...

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...