Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ahoj,

17.2. jsem poslal výpověď služeb exUPC Internet + telefon (ještě nejsem převeden) datovou schránkou a do teď nemám žádnou odezvu, ať už potvrzení přijetí výpovědi nebo informaci, že to není v pořádku a musím to poslat jinak. Je tohle normální? Jak si ověřit, že výpověď byla přijata a běží výpovědní lhůta?

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
Poskytovatel služeb nemá žádnou povinnost zpětně reagovat na výpověď. Pokud tak učiní, je to pouze jeho dobrá vůle. Pro uživatele je rozhodující, aby měl potvrzení o tom, že výpověď skutečně poslal.
Jenom pro úplnost, tak zpráva se za doručenou považuje desátý den po odeslání (fikce doručení), pokud ji příjemce neotevře v DS dřív. Až následně začne plynout výpovědní lhůta.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Běžně jsou teď odpovědi na písemnou komunikaci 5+ dní (navíc byl víkend, že). A je vůbec možné podat výpověď přes datovku? Používá ji Vodafone pro komunikaci i se zákazníky nebo jen pro komunikaci se státními institucemi jako to dělalo UPC?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Ještě ten den naskočila v Datovce informace

17.02.2022 13:40:34: EV12: Přihlásila se pověřená osoba s právem přístupu ke zprávě ve smyslu § 8, odst. 6 zákona č. 300/2008 Sb., v platném znění.

Netvrdím, že má povinnost, jen se ptám jaké je praxe. Mívali ve zvyku volat z retenčního, tak mě to překvapilo. Ve VOP mají uvedeno, že výpověď má být písemně, což znamená na papíře nebo se zaručeným elektronickým podpisem mailem, čili by se jim to přes DS, nemuselo líbit, pak bych ale čekal nějaké upozornění

Poštovní datové zprávy mají povoleny, a do schránky lezou - zpráva byla doručena.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany

Vodafone má ve svých všeobecných podmínkách o výpovědi uvedeno toto:

4.2 Výpověď smlouvy nám prosím doručte na adresu sídla Vodafonu, nebo ji učiňte osobně v obchodním místě Vodafonu, nebo s využitím prostředků komunikace na dálku (telefonicky s operátorem Vodafonu nebo přes Internetovou samoobsluhu). S ohledem na vaši ochranu   si vyhrazujeme právo vaši totožnost ověřit nejen heslem, ale i jiným způsobem. Pokud máme důvodné podezření, že výpověď smlouvy nebyla   učiněna oprávněnou osobou, začne plynout výpovědní doba pro ukončení smlouvy až od ověření vaší totožnosti

https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Ve VOP pro exUPC služby zde

https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1572/mk19854_vop_upc_res_upd_07_21_hr.pdf

mají uvedeno:

 

2.7 Jak ukončit Smlouvu nebo jednotlivou Službu

Na ukončení Smlouvy nebo jednotlivé Služby se můžeme buď dohodnout, nebo je možné Smlouvu nebo jednotlivou Službu písemně vypovědět, anebo je možné od Smlouvy odstoupit.
2.7.1 Výpověď Smlouvy
Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu ve 30denní výpovědní době. Výpovědní doba začne běžet následující den po tom, co nám doručíte svou výpověď Smlouvy.

2.8 Kontaktujte nás
Pro komunikaci s námi využívejte, prosím, výhradně naše klientské centrum. Na klientské centrum můžete zavolat na číslo 241 005 100 (v naší síti zdarma) nebo ho kontaktovat elektronicky prostřednictvím kontaktního formuláře na www.vodafone.cz anebo zaslat dopis na adresu
Vodafone Czech Republic a. s., nám. Junkových 2808/2, 155 00 Praha 5. Pokud v textu Smlouvy nebo Všeobecných podmínek uvádíme, že pro dané jednání je třeba dodržet písemnou formu, vždy tím myslíme vlastnoručně podepsaný dopis zaslaný prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, případně e-mail opatřený zaručeným a uznávaným elektronickým podpisem zaslaný na adresu poradime@vodafone.com.

 

Já uznávám, že DS tam nezmiňují, na druhou stranu trvat v případě mailu na zaručeném elektronickém podpisu když na papíře podpis nemusí být ověřený mi přijde jako buzerace.

Asi jim tam zkusím zavolat a pak případně dojít na pobočku, to mě nenapadlo, nějak sem se zasekl na tom, že UPC pobočky nemá, otázka jestli se na pobočce mobilního operátora budou ochotni bavit o nepřevedené exUPC službě. Povídat sem si chtěl s retenčním po telefonu.

Upraveno uživatelem xtonda
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany
@xtonda DS není o tom, co se komu líbí nebo nelíbí, ale je to zákonem zřízený způsob komunikace mezi subjekty. Neboli VF může mít v obchodních podmínkách co chce na toto téma (nebo tam nemusí mít nic), ale na skutečnosti, že odstoupit od smlouvy lze i přes DS, to vůbec nic nemění. A každá právnická osoba, tj. i VF, má již povolený příjem poštovních datových zpráv povinně, jak jsem psal výše.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...