Odesláno 24. února 2022 3 roky Dobrý den Vodafone, dnes je na mé adrese hlášen výpadek internetu, celé 4h v rozmezí 12-16h. Nevadí mi ani tak výpadek samotný jako to, že musím ručně hledat po internetu, jestli je teda u nás nějaký výpadek anebo je to jenom problém někde v modemu / lokální síti. Je nějaká možnost se někde přihlásit k emailovému odběru výpadků ve své lokalitě? Teď jsem koukal do aplikace Můj Vodafone a tam to teda výpadek píše. Jelikož jsem se ale musel do aplikace přihlásit (moc jí nepoužívám), nevím, zda aplikace dokáže poslat i notifikaci. Nicméně forma emailu by byla mnohem pohodlnější a univerzálnější. Daný email se dá např. automaticky přeposlat na všechny členy domácnosti. Když dokážete posílat emaily s reklamama na svoje služby, tak tohle by mělo alespoň nějakou hodnotu... Typicky se nám už několikrát z ničeho nic začal takto přes den restartovat modem. A člověk pak akorát pálí čas tím, že začíná řešit, kde je vlastně problém. Vzhledem k tomu, že ten modem startuje neuvěřitelných 10 minut, tak se i pokusy o hloupé "vypnout a zapnout" dost protáhnou.
Odesláno 24. února 2022 3 roky Centrum péče Hezké odpoledne, Petře, e-mailem oznamujeme plánované práce, kde dopředu víme, že může dojít k výpadku nebo omezení služeb. Notifikace na aktuální výpadky v tuto chvíli nenabízíme, ale jak jste správně napsal, můžete si je ověřit v aplikaci Můj Vodafone nebo po zadání adresy na stránce https://www.vodafone.cz/vypadky/. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.