Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!
Ondra - Vodafone
Zprávu přidal Ondra - Vodafone ,

Přehled podporovaných systémů u chytrých TV najdete v Centru péče.

Featured Replies

Odesláno
před 18 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@Ondřej Doubrava Pěkný den, Ondřeji, díky za váš popis situace a samozřejmě rozumím i tomu, že ideální by bylo, kdyby k těm potížím vůbec nedocházelo. Protože chvilku trvá, než aplikace získá veškeré informace o pořadech a zobrazí je, může se při rychlém listování stát, že těch požadavků bude moc najednou a pak se to projeví tím, že k načtení náhledu nedojde. Zcela vyloučit to bohužel nedokážeme a za sebe můžu doporučit listovat trochu pomaleji, jak jste to i sám psal. 

Neboli česky: "It's Not a Bug, It's a Feature." 😁

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Modem Compal (černý), CA modul
  • Ústí nad Labem
Odesláno
před 20 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@Ondřej Doubrava Pěkný den, Ondřeji, díky za váš popis situace a samozřejmě rozumím i tomu, že ideální by bylo, kdyby k těm potížím vůbec nedocházelo. Protože chvilku trvá, než aplikace získá veškeré informace o pořadech a zobrazí je, může se při rychlém listování stát, že těch požadavků bude moc najednou a pak se to projeví tím, že k načtení náhledu nedojde. Zcela vyloučit to bohužel nedokážeme a za sebe můžu doporučit listovat trochu pomaleji, jak jste to i sám psal. 

Děkuji za odpověď, zkuste se na to opravdu podívat, opravdu je to dost velký bug díky tomu, že kvůli těm náhledům na ten kanál nejde přepnout (a následně často ani na ostatní, aplikaci musím restartovat), a s takovým bugem ta aplikace nemůže dlouhodobě fungovat a pokud bych aplikaci testoval profesionálně, tak by to opravdu byl critical jak Brno, navíc a co je nejhorší, je okamžitě patrný při používání apiikace.

A ne, že bych požadoval  vypnutí náhledů, ale myslím, a určitě se shodneme, že primární funkcí by mělo být jednoduše přepnout program (uživatel navíc rychlost scrollování občas neovlivní) a ne, že se aplikace záhy zasekne na náhledech (což se může stát prakticky vždy, pokud člověk chce sledovat kanál, který je v nabídce hodně nízko), náhledy jsou spíše pro "cool okrasu" (nemyslím to zle), než že by někdo využíval. Zkrátka to načtení jistě trochu optimalizovat lze, zkuste to, děkuji moc předem.

Upraveno uživatelem Ondřej Doubrava

Odesláno
  • Centrum péče

@Ondřej Doubrava Zpětnou vazbu jsem kolegům předával, jen bohužel nedokážu říct, jestli a kdy se to případně změní. Proto jsem vám posílal předchozí odpověď a vysvětlení.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

To je mi samozřejmě jasné, jen by bylo fajn se shodnout na tom, že to je bug a dost velký, omezující vlastně základní funkci celé aplikace. A přece jen, vysvětlovat: "Listuj tou nabídkou pomalu, pak to nezlobí." a dotyčný se chce zhovna koukat na program na pozici 83 je prostě hloupé, zejména když já sám opravu mohu ovlivnit jen tak, že na to prostě upozorním, což se stalo a budfu držet palce, ať se na řešení přijde. 🙂

Odesláno

Když už bude ta aplikace pro samsung ? Opravdu už uvažuji že odejdu se všemi 8 službami ke konkurenci 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Abychom všichni nečekali kdo ví co a kdo ví jak dlouho a ono to pak přijde a bude to na úrovni Android aplikace Vodafone TV. 

To bych asi i nadále preferoval ten set top box.

No uvidíme. Kéž by se tomu věnovali tak, abychom z toho pak všichni padli na zadek.  

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No ja osobne myslim, ze GUI bude v podstate stejne jako v PC, nebo Androidu. Podobne to maji i ostatni aplikace do TV. 

Pak zalezi jestli se zbytek vydari, nebo ne. Kdyz si vemu ty chyby aplikace naseho satelitniho operatora, zacatky na Androidu... 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Včera se někdo na apku pro TV Samsung ptal na Facebooku Vodafone a odpověď byla následující:

Nemáme bohužel stanovený přesný datum. Určitě to plánujeme, ale kdy to přesně bude vám slíbit nedokážu. Tereza

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
V 28. 2. 2022 v 16:03, Ondra - Vodafone napsal:

@Roman Hezké odpoledne, Romane, konkrétní termín vám dát nemůžu, nicméně na aplikacích pracujeme, jako první nejspíš budeme mít tu pro Android TV. S podporou Chromecastu i MacOS počítáme během tohoto roku. 

to jaksi nevyšlo...

 

  • 250 Mb/s
  • 1 GB
  • Komfort
  • mobil
  • Zlín

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community