Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!
Ondra - Vodafone
Zprávu přidal Ondra - Vodafone ,

Přehled podporovaných systémů u chytrých TV najdete v Centru péče.

Featured Replies

Odesláno

@tomusJedna z motivací proč používat Apple TV je právě ten její ovladač 🙂 Ono všechno jde řešit - u VTV se v EPG pohybuje šmudláním prstu. Šmudlat 7 dní zpět nechce vůbec nikdo. Všichni to nějak řeší, Sledování TV podržením středového tlačítka zobrazí jednotlivé dny, které si lze vybrat.

Ale těch nevýhod (spíš protivenství) je víc: u Telly a Sledování TV je k dispozici zpětné zhlédnutí, u VTV je možnost najít poslední verzi (tím si jistej nejsem, v aplikaci na iPadu mám u nahrávaných pořadů možnost si vybrat zda chci přehrát verzi ze zpětného zhlédnutí a nebo nahrávku, Apple TV to neumí, jak box teď nevím z hlavy), pokud si pustím zpětné zhlédnutí, tak pořady na sebe (Telly, Sledování TV) navazují a plynule mezi sebou přecházejí. VTV tohle neumí (i když by patrně mohla, viz ta volba přehrávání verze na iPadOS).

Stejně tak je exotický přístup k pořadům ve zpětném zhlédnutí - normálně jde si takový pořad “nahrát” z toho zpětného zhlédnutí a prodloužit si tak jeho dostupnost, VTV trvá na tom, že si ho musím nechat nahrávat nejpozději do jeho konce. Probůh, proč? A jestli někdo řekne, že je to kvůli smlouvě s TV operátory, tak chci vědět jestli je člověk, který podepisuje takhle hloupé smlouvy stále u Vodafone zaměstnaný a pokud ano, tak kdy mu vynesou krabici s jeho věcmi před vrátnici, protože zjevně podepisuje něco, co nikdo jiný nepovažuje za podepsatelné.

Kapitola sama o sobě je Prima a její reklamy. Proč VTV umí jen zablokovat posouvání (a to i tam, kde to není vyžadované) a ostatní nejenže umí zobrazit bloky s reklamou, ale dokážou i po omezený čas se v rámci pořadu pohybovat? No, tohle je jen tak v kostce na první dobrou, kdybych si to dal jako domácí úkol, tak bych toho patrně vymyslel ještě víc, tohle jsou věci, které asi bolí nejvíc.

A ne, není řešení se obrátit na Novu, jestli by nechtěla vysílat podle programu - nedělala to nikdy, proč by to měla dělat teď. Stejně tak Prima, AXN nebo kdokoliv jinej. A to už vůbec nezabíhám do situací, které mohou nastat v případě, že se kvůli nějaké výjimečné události změní program, který se nepropíše včas do EPG. Pak se celý koncept VTV hroutí jak domeček z karet 🤷🏻‍♂️

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
před 1 hodinou, Beris napsal:

Další šílenost u Vodafone TV pro Tizen (Samsung 2023) je, že tlačítko EPG na ovladači vás vyhodí ven z aplikace do EPG klasického anténního TV! To jsem opravdu nezažil u žádné konkurence!🙄

Obávám se, že od vydání aplikace na OS Tizen na TV Samsung je pořád a ta stejná verze.

Žádná aktualizace zřejmě za ten rok a čtvrt dodnes nepřišla.

 

Když se dívám třeba na Youtube, Netflix apod., tam je pořád nová a novější verze. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Můj pocit je, že stojí neuvěřitelný množství času celou VTV udržet aspoň trochu v chodu, vývoj aplikací (a ještě globálně, aby to bylo ještě komplikovanější) má naprosto minimální prioritu, pokud vůbec nějakou.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
  • po měsících...
Odesláno

Zdravím. Mám dvě TV Samsung 2023 (Tizen7, Tizen8) a na obou dnes po zapnutí apky Vodafone TV dochází ke škubání obrazu, doplněné mžikovým zobrazením kolečka. Děje se to v různých časových intervalech, jako kdyby neustále měnila kvalitu. Proběhla snad nějaká úžasná aktualizace apky? Jak je to u vás? Dík

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

Neměla by neustále. Na boxech to funguje nově tak, že při zjištění změny rychlosti a teď nově při přepínání načítá méně informací, a tedy i nižší datový tok. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Děje se to neustále, nejen při přepínání.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba
Odesláno

A mně se totéž děje při přehrávání nahrávek. I na PC. Do včerejška bylo vše v pořádku.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
  • Centrum péče

Pěkný den, omlouvám se za komplikace, aktuálně toto chování (zamrzání nebo špatná kvalita přehrávání) v aplikacích (nikoliv na boxech) řešíme.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Tak už je to OK.

  • Premium
  • Premium
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • Ostrava-Poruba

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community