Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!
Ondra - Vodafone
Zprávu přidal Ondra - Vodafone ,

Přehled podporovaných systémů u chytrých TV najdete v Centru péče.

Featured Replies

Odesláno

Ano máš pravdu, za UPC nebo jeho předchůdců se beta testy na uživatelích opravdu dělaly, ale poté co jsme přešly pod Vodafone už si nevzpomínám že by nějaký podobný test proběhl.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Co není může být. Možná by to celou situaci zrychlilo ale chápu, že to má i jistě mnoho záporů testovat u lidí, koncových zákazníků než interně u zaměstnanců s nějakým jasným zadáním a požadavky. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Někdy, (vždy), mi to připadá, že to testuje někdo, kdo nemá ani TV, ani zpětné, PC a hlavně nemá ani VF...

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Já bych zrovna jeden nepříjemný bug na aplikaci pro Google TV měl. (pořídil jsem Chromecast s Google TV jako dočasné rychlé řešení situace.  Pro jednu televizi v domácnosti postačuje, když má aplikace možnost registrace pro 10 zařízení, ale souběžně aktivní s aplikací mohou být jen dvě, je to nepoměr, tak stejně to v reálu na víc než jednu televizi jako provizorium nemá smysl (drobné navýšení by bylo fajn, i Netflix má 4 souběžná zařízení). 

Chybí vepisovací pole pro ovladač, takže přes Chromecast s Google TV se dají momentálně přepínat programy pouze pomalejším scrolováním v nabídce  programů směrovým ovladačem.

Pokud scrolluji při sledování přes hlavní nabídku (Sledovat TV), tak pokud scroluji hodně pomalu, je vše v pořádku. Pokud ale zrychlím, velmi často se stává, že se nenačtou správně ty obrázkové náhledy nadcházejících pořadů na jednotlivých programech (červené kolečko se točí stále dokola) a na program pak nejde přepnout, což je zásadní problém, ale určitě by nebyl problém to otestovat a optimalizovat. (A stejně tak třeba naprogramovat jednoduché textové pole na přepínání programů.) Děkuji předem za věnování se problému. 

Upraveno uživatelem Ondřej Doubrava

Odesláno

Ano, ono to zní krásně že si můžeš zaregistrovat až 10 zařízení, ale souběžně se dívat můžeš pouze na dvě, což je oproti dřívějšku zhoršení, protože za UPC v Horizon Go bylo možné se souběžně dívat až na 5 zařízeních, přičemž stejný kanál jsi mohl sledovat maximálně na dvou zařízeních.

A co se týká přepínání kanálů na Chromecastu, tak pokud tvůj televizor podporuje HDMI-CEC, případně stejnou funkci pod jiným názvem, tak zkus na ovládání použít přímo ovladač od televizoru, já na mém TV Samsung můžu např. přepínat kanály přímo pomocí číselných tlačítek.

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ten CEC zkusit případně mohu, díky za tip. Ale to textové políčko by tam někde mohlo být, klidně časem.

Teď mi jde hlavně o ten bug s tím nenačítáním náhledů - nepřepínáním kanálů, který se objevil takřka hned, a profesionální tester (což já trochu jsem, ale momentálně testuji bohužel jen ze zájmu, když v různých aplikacích něco objevím), by to okamžitě nahlásil jako hezký MAJOR, ba dokonce CRITICAL. Tak snad k té optimalizaci dojde brzy.

Upraveno uživatelem Ondřej Doubrava

Odesláno

@tomus 4 boxy + 2 aplikace pro TV + 2 aplikace pro tablety + 2 aplikace pro mobily. Celkem tedy 10. Pak je tam ještě druhý limit a to 6 současně zapnutých TV. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Marek-26 Aha, díky, já myslel že mezi aplikací pro televizory, tablety a mobily se nedělá rozdíl, tak to je pak ok.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Ondřej Doubrava Pěkný den, Ondřeji, díky za váš popis situace a samozřejmě rozumím i tomu, že ideální by bylo, kdyby k těm potížím vůbec nedocházelo. Protože chvilku trvá, než aplikace získá veškeré informace o pořadech a zobrazí je, může se při rychlém listování stát, že těch požadavků bude moc najednou a pak se to projeví tím, že k načtení náhledu nedojde. Zcela vyloučit to bohužel nedokážeme a za sebe můžu doporučit listovat trochu pomaleji, jak jste to i sám psal. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Ono by stačilo,. kdyby z aplikace zmizely ty idiotské náhledy.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community