Návštěvník tomasbird Odesláno 2. března 2022 Sdílet Odesláno 2. března 2022 Dobrý den, jakým způsobem se autentikuji na infolince abych se dostal dál než za krok č.1? Mám tady k dispozici 4 čísla: Zákaznický účet Vaše číslo Číslo plátce Číselné heslo k ověření Ani jedno nefunguje. Všechny jsem zkoušel 2x. Překlep není.... Jsem už zoufalý z toho kolečka. Můj účet byl údajně úspěšně migrován z UPC na Vodafone. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60889-autentikace-k-ivr/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 3. března 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 3. března 2022 @tomasbird Pěkný den, pokud voláte na 800770077, tak když nevoláte z čísla Vodafonu, budete zadávat číslo plátce. Následně potřebujete číselné heslo, které pokud byste neznal, můžete zadat 3x po sobě chybně a pak vám nabídneme možnost přepojení. Alternativně můžete zkusit 800777731, případně prodejní linku 800777777 a požádat kolegy o přepojení. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60889-autentikace-k-ivr/#findComment-452807 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.