Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, jakým způsobem se autentikuji na infolince abych se dostal dál než za krok č.1? Mám tady k dispozici 4 čísla:

  1. Zákaznický účet
  2. Vaše číslo
  3. Číslo plátce
  4. Číselné heslo k ověření

Ani jedno nefunguje. Všechny jsem zkoušel 2x. Překlep není.... Jsem už zoufalý z toho kolečka. Můj účet byl údajně úspěšně migrován z UPC na Vodafone.

Odesláno
  • Centrum péče

@tomasbird Pěkný den, pokud voláte na 800770077, tak když nevoláte z čísla Vodafonu, budete zadávat číslo plátce. Následně potřebujete číselné heslo, které pokud byste neznal, můžete zadat 3x po sobě chybně a pak vám nabídneme možnost přepojení.

Alternativně můžete zkusit 800777731, případně prodejní linku 800777777 a požádat kolegy o přepojení.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community