Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den, jakým způsobem se autentikuji na infolince abych se dostal dál než za krok č.1? Mám tady k dispozici 4 čísla:

  1. Zákaznický účet
  2. Vaše číslo
  3. Číslo plátce
  4. Číselné heslo k ověření

Ani jedno nefunguje. Všechny jsem zkoušel 2x. Překlep není.... Jsem už zoufalý z toho kolečka. Můj účet byl údajně úspěšně migrován z UPC na Vodafone.

Odesláno
  • Centrum péče

@tomasbird Pěkný den, pokud voláte na 800770077, tak když nevoláte z čísla Vodafonu, budete zadávat číslo plátce. Následně potřebujete číselné heslo, které pokud byste neznal, můžete zadat 3x po sobě chybně a pak vám nabídneme možnost přepojení.

Alternativně můžete zkusit 800777731, případně prodejní linku 800777777 a požádat kolegy o přepojení.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community