Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

 

už asi 5 dní nám nefunguje služba Horizon Go. Mysleli jsme, že je to nějaký výpadek, ale už to trvá celkem dlouho a zajímalo mě co se děje a proč se do Horizon go nedá ani příhlásit? 

 

Předem děkuji za odpověď.

 

Němeček Lukáš

Odesláno

Koukam, jak Vodafone informuje sve klienty...ale nevylucuji, ze pan Nemecek mel stesti a prevod u nej probehl bez komplikaci, takze vubec nepotreboval si cist SMS a emaily od Vodafonu.

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

Já jsem byl exUPC, Vodafone mám teprve nějaký ten měsíc a HBO GO mi stále jde. 

Tak babo raď 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

@Technikus HorizonGO - HBO GO. Vidíš rozdíl?

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Modem Compal (černý), CA modul
  • Ústí nad Labem
Odesláno

Aha, pardon 😁 Horizon GO > Vodafone TV. 

HBO GO > 8.3. HBO MAX

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Dobrý den,

 

jak to myslíte převedeni do systému Vodafone ? UPC/Vodafone už jste takhle docela dost dlouho a do teď nám Horizon go šel v pořádku.  Hlavně nevidím důvod proč by měl přestat chodit ? Televizi sleduji právě hodně přes tuto službu a bylo to vždy součástí služeb... Čím to tedy nahradíte, když jste ho samovolně zrušili ? Nikdo nás o ničem neinformoval pokud vím... 

 

děkuji za odpověď.

Odesláno

Jo koupili je dávno, ale museli postupně převést starý UPC systém pod svůj Vodafone. Takže převod nebo migrace do systému Vodafone. Informovali o tom emailem a SMSkou.

Pokud máte doma zařízení od UPC/VF, myslím Set-Top-Box. Máte nějaký původní, nebo nový od Vodafone? Nebo využíváte CA modul?

A proč by Horizon Go neměl chodit?

Protože Horizon Go Vodafone nepatří, patří bývalému majiteli Liberty Global. Proto má Vodafone vlastní Vodafone TV

Upraveno uživatelem Tube

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Využíváme CA modul, Smska a email nepřišel. Prostě ze dne na den to přestalo chodit. A ta Vodafone TV funguje stejně jako Horizon go? a pokud ano, jak se do toho vlastně dostanu ? Protože s přihlašovacími údaji, kterými jsem se přihlašoval do UPC/Horizon go se nemohu do Vodafone TV přihlásit...

Děkuji za rady

 

Upraveno uživatelem Ralziel

Odesláno

Ne, prihlaseni se generuje na Vodafone.

Do Moj ExUPC se dostanete? Prihlasovani je stejne jako na Horizon GO

https://myexupc.vodafone.cz/

Ja jsem preveden a jsem po prihlaseni hned informovan. 

Upraveno uživatelem Tube

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community