Odesláno 11. března 2022 3 roky Hello The internet was installed yesterday. My internet is not up to speed. I ordered Download-1gb Upload-50mb There is now Download-10mb Upload-50mb
Odesláno 11. března 2022 3 roky you first restart the modem by disconnecting from the power supply for at least 30 seconds, so measure the speed again, if it doesn't improve, then contact Vodafone technical support Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. března 2022 3 roky Yes, I tried almost 10 times I don't know how to contact a technician. 800770077 is busy.
Odesláno 11. března 2022 3 roky You can contact Vodafone via this link https://tam.je/forum or try phone number 800777731 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. března 2022 3 roky Waiting for 16 min. music play. Its not funny😪 Modem OK PC OK Cable OK 35 minut.Not her english language operator
Odesláno 11. března 2022 3 roky Zdravim a pridavam se - stava se me posledni cca 4 dny to samy - down 2 - 6 Mbit - Up ani tech 50....jen kolem 12 - 20. Neni to celej den, nepravidelne, modem odpojen, reset, PC reset,....nic. Nikdy jsem nemel zadne vypadky. Ping v pohode - 8 - 16 ms bez packetloss....mel sem podezreni na DNS....ale v Win10 jsem si nastavil servery google a problem je tam stejny....dokonce jsem nameril 2.6 😞 Praha-Nusle. - jinak kabely Belden zasuvka nova, vse OK 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Komplet VF Station, CA modul Praha-Nusle
Odesláno 12. března 2022 3 roky @Mandukhai You contact Vodafone via this link https://tam.je/forum @Trabi pravděpodobně tam máš nějaké rušení signálu, kontaktuj Vodafone, Můžeš kouknout ještě do modemu do záložky download jak to tam vypadá s kvalitou a úrovněmi signálu, nejčastěji bývá rušen OFDM kanál. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. března 2022 3 roky Mam to takto: 1000 Mb/s ∞ GB 10 Mb/s Komplet VF Station, CA modul Praha-Nusle
Odesláno 12. března 2022 3 roky Morning no internet. Now... One question My Vodafone - login number and Pass? Zákazníckume účet číslo xxxx? Pro plátce xxxxx je xxxx?
Odesláno 14. března 2022 3 roky Day 4. No one is helping. I went to the branch. It didn't help me. Work was slow due to poor internet connection. Now I'm starting to regret my choice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.