Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Hello
The internet was installed yesterday. My internet is not up to speed.
I ordered
Download-1gb Upload-50mb


There is now

Download-10mb Upload-50mb

  • Slamb změnil název na Slow download speed
Odesláno

you first restart the modem by disconnecting from the power supply for at least 30 seconds, so measure the speed again, if it doesn't improve, then contact Vodafone technical support

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Yes, I tried almost 10 times

I don't know how to contact a technician. 800770077 is busy.

Untitled.jpg

Untitled.jpg

Odesláno

Waiting for 16 min. music play. Its not funny😪

Modem OK
PC OK 
Cable OK

Untitled1.jpg

35 minut.Not her english language operator

Odesláno

Zdravim a pridavam se - stava se me posledni cca 4 dny to samy - down 2 - 6 Mbit - Up ani tech 50....jen kolem 12 - 20. Neni to celej den, nepravidelne, modem odpojen, reset, PC reset,....nic. Nikdy jsem nemel zadne vypadky. Ping v pohode - 8 - 16 ms bez packetloss....mel sem podezreni na DNS....ale v Win10 jsem si nastavil servery google a problem je tam stejny....dokonce jsem nameril 2.6 😞 Praha-Nusle. - jinak kabely Belden zasuvka nova, vse OK

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

@Mandukhai 

You contact Vodafone via this link

https://tam.je/forum

 

@Trabi pravděpodobně tam máš nějaké rušení signálu, kontaktuj Vodafone,

Můžeš kouknout ještě do modemu do záložky download jak to tam vypadá s kvalitou a úrovněmi signálu, nejčastěji bývá rušen OFDM kanál.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mam to takto:

obrazek.thumb.png.d63526e400d4f53566736c852c4fa784.png

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB 10 Mb/s
  • Komplet
  • VF Station, CA modul
  • Praha-Nusle
Odesláno

Morning no internet. 

Screenshot_20220312-091550.jpg

Now... 

IMG_20220312_124755.jpg

Screenshot_20220312-125315.jpg

One question 

My Vodafone - login number and Pass? 

Zákazníckume účet číslo xxxx? 

Pro plátce xxxxx je xxxx? 

 

 

Odesláno

Day 4.

No one is helping. I went to the branch. It didn't help me. Work was slow due to poor internet connection. Now I'm starting to regret my choice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community