Odesláno 14. března 2022 3 roky You must call to Vodafone; they can check the connection. Or do you already write them? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 14. března 2022 3 roky I called. 3 times. Them don't have an English-speaking operator. He tried to call me back, but he still wasn't there. Download = im cry Upload = Excelent NOW... where is 1000mb speed ??? lol I have an exupc in another house. Has been working for 4 years without any problems. You don't need to make any settings on my Vodafone app or home router Upraveno 14. března 2022 3 roky uživatelem Mandukhai
Odesláno 14. března 2022 3 roky @Mandukhai The signal status information on your modem looks very bad, so you may need to order a service technician. But before that, try to check the power cable and connectors from the socket to the modem for damage or loose. You can translate the contact website using google translator, if you do not understand Czech, or ask for the help of a friend who can speak Czech to solve your problem over the phone. https://www-vodafone-cz.translate.goog/pece/formular-social/forum/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=en&_x_tr_hl=cs Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.