Návštěvník FioFioFio Odesláno 11. března 2022 Sdílet Odesláno 11. března 2022 (upraveno) Zřídila jsem si službu pevného internetu, s tím je všechno v pořádku, dorazil modem a vše funguje. Nemohu se ale žádnou možnou kombinací dostat do Můj Vodafone abych zkontrolovala a platila zúčtování. Standardně mi přišly SMS s administrátorským a uživatelským heslem, ale nevím v jaké kombinaci je mám použít jako přihlašovací údaje. Zkoušela jsem email, tel. číslo a čísla smluv a zákazníka (informace dostupné z SMS) ale nic z toho nereaguje. Zákaznická linka nebyla příliš nápomocná, pouze jsem několik hodin čekala ve frontě. V sekci podpory se mi nepodařilo o vhodném 1. přihlašovacím údaji nic najít. Předem děkuji za pomoc. Upraveno 11. března 2022 uživatelem FioFioFio Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 11. března 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 11. března 2022 @FioFioFio Pěkný den, do samoobsluhy se můžete přihlásit pomocí čísla služby Pevný internet (bude začínat na 8 nebo 9) a k tomu zadáte administrátorské heslo. Druhou možností je použít číslo plátce a k tomu opět administrátorské heslo. Pokud využijete číslo plátce, na https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni se nahoře jen přepnete na položku přihlášení číslem plátce. Číslo služby Pevný internet je uvedené ve Vyúčtování, v samoobsluze a měla byste ho najít také v SMS. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-453110 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník predny.jan Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 (upraveno) Dobrý den, nevím už co mám dělat. Jsem exUPC zákazník. Došlo k převodu služby na Vodafone. Potřebuji se přihlásit do služby Můj Vodafone, ale absolutně bez úspěchu. Ve vyúčtování nevidím žádné číslo plátce (poslední vyúčtování je stále exUPC), v SMS mi žádné takové číslo nepřišlo. Při volání na standardní infolinku (777 77 00 77) se proto nedostanu ani přes úvodní IVR, možnost přepojení na operátora neexistuje. Obnova hesla nefunguje (žádný mail nedorazil). Chatbot je taky úplně k ho*nu, jen mi to řekne že obnova se nezdařila. Už počtvrté se snažím dovolat na různá čísla na call centru. Aktuálně volám na 800 777 777 a visím na drátě přesně 54 minut a stále jsem v pořadí. WTF??? To se vodafone zhroutil nebo co??? Upraveno 18. března 2022 uživatelem predny.jan Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-453355 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenda Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 https://www.vodafone.cz/prihlaseni-exupc/ ...mám stále stejné zařízení... a další text níže Citovat Premium - Cinema Vodafone Station WiFi 5 Kladno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-453358 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Začněte zde: https://www.vodafone.cz/spojeni/vodafone-prihlaseni/#zpusoby-prihlaseni A pak otázkou, zda jste byl migrován s výjezdem nebo bez výjezdu technika. Bez výjezdu technika: https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/ Registrace se pak provádí zde: https://www.vodafone.cz/registrace S výjezdem technika:https://www.vodafone.cz/spojeni/ Nová vysvětlující stránka k přihlašování do samoobsluhy:https://www.vodafone.cz/prihlaseni-exupc/ Jinak jestli neznáte heslo, pak při volání 3x zadejte špatně, budete poté ověřen operátorem jinak. Ad volání, operátorů je pár stovek, v jeden den je migrováno několik tisíc zákazníků. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-453359 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 20. března 2022 Sdílet Odesláno 20. března 2022 @predny.janznámá měla stejný problém, s heslem, na infolince jí pomohli s obnovou hesla, protože v UPC neměla OP, tak musela jít na prodejnu doplnit OP a vše již fungovalo Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-453429 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Radomír Polách Odesláno 14. dubna 2022 Sdílet Odesláno 14. dubna 2022 Jak se do*rdele člověk dodstane ke svému UPC účtu? V úterý přišel mail s: www.vodafone.cz/registrace A číslem plátce. Pokud zadané číslo plátce použiju v daném formuláři, tak dostanu: Zadejte znova číslo plátce Jak tam můžete mít takový bordel? Variabilním symbolem se taky nepřihlásím. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-454320 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 14. dubna 2022 Sdílet Odesláno 14. dubna 2022 musí se při registraci dát původní variabilní symbol z UPC https://www.vodafone.cz/prevedeni-sluzeb/muj-vodafone/ Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-454337 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Radomír Polách Odesláno 14. dubna 2022 Sdílet Odesláno 14. dubna 2022 Psal jsem výše... Variabilním symbolem se taky nepřihlásím. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-454339 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno 15. dubna 2022 Sdílet Odesláno 15. dubna 2022 @Radomír Poláchmě to vzalo variabilní symbol bez 1 na konci a šlo to Citovat Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60941-nejde-se-p%C5%99ihl%C3%A1sit-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-454347 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.