Návštěvník 456653 Odesláno 12. března 2022 Sdílet Odesláno 12. března 2022 Trvá to pár dní a pořád si nemohu koupit data, protože mi pořád chodí sms o tom že neproběhla žádost o změnu v můj vodafone nic takového nemám takže jsem bez dat Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60945-%C5%BE%C3%A1dost-o-zm%C4%9Bnu-kter%C3%A1-n%C4%9Bprob%C4%9Bhla/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 14. března 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 14. března 2022 @456653 Hezký večer, důvod bude dobré ověřit s kolegy na lince *77 (nebo 800770077), tuto situaci bohužel obecně nevyřešíme. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60945-%C5%BE%C3%A1dost-o-zm%C4%9Bnu-kter%C3%A1-n%C4%9Bprob%C4%9Bhla/#findComment-453229 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.