Odesláno 12. března 2022 3 roky Dobrý den, vzhledem k tomu, že se mi nedaří proklikat se přes online podporu a nemám teď šanci zajít si na pobočku Vodafone, tak se prosím chci poradit tady s vámi. Stěhuji se do nového bydlení, kde internet již zaveden je a tudíž bych potřebovala internet od Vodafonu zrušit. Jakým stylem to mám udělat? mám vzít s sebou modem s tím, že během týdne zajdu na nejbližší pobočku (jakoukoliv) a modem i s těmito informacemi jim vrátím? Děkuji za vaše odpovědi a přeji krásný sobotní den. SD
Odesláno 12. března 2022 3 roky je potřeba vracet zařízení včetně příslušenství a tady je postup https://www.vodafone.cz/pece/telefony/zaruka/vraceni-pronajateho-zarizeni/ - - jenom testuju Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 12. března 2022 3 roky Tak hlavně musíte podat písemnou výpověď a pak vám ještě poběží výpovědní lhůta která je 30 dní, Takže pokud ve starém bytě ještě budete tak bych zařízení zatím nevracel. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 12. března 2022 3 roky @Soňatak pokud máte možnost si internet přenést na novou adresu a teď máte výhodnější cenu ve starém bytě než v novém, tak se dá požádat o přestěhování a cena by Vám zůstala. A pak zrušit ten druhý internet Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.