Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dostal jsem během posledních dvou dnů do emailu hned dvě zprávy o plánované údržbě sítě, bohužel termíny se liší.  Může mi někdo kompetentní prozradit, který údaj tedy platí? 

Díky.

Bez názvu1.jpg

Bez názvu2.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno
Oba dva.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Tak aby toho nebylo málo, před několika minutami další mail.... To si dělají srandu, že to budou každý den vypínat? ☹️

Bez názvu3.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Taky jsem už dostal všechny tři. Lokalita jiná.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

@RichardHorcic doporučuji stránku https://www.vodafone.cz/vypadky  kde jsou výpadky a údržby psané všechny a to i dopředu

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
aneb "Vy nás ale zásobujete, pane Karfík!" :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Vzhledem k tomu, že všechno funguje normálně, mám z jejich zprávy obavy: "Na vaší adrese se chystáme vylepšit kvalitu sítě." . Takže asi: "Mysleli jsme to dobře, ale dopadlo to jako vždycky.".

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

Neznamená to, že bude výpadek trvat celou dobu. Poměrně často se jedná jen o krátké odpojení, navíc v čase, kdy člověk spí, pokud zrovna není sova, nebo nemá nějakou akutní potřebu internetu.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

že to budou vypínat každý den v noci ta mě moc netrápí .Ale poslední dobou sem měl SNR/MER (dB) kolem 39 ,před 10 dny to kleslo na SNR/MER (dB) 38 a po plánování údržbě 37 .Jestli to takhle půjde dál tak končím .Už se to projevuje i na TV příjmu .Samozřejmě jsem to už před 10 dny hlásil bez vyřešeno problému.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
Nějaké hodnoty 39-38-37 "naměřené" teploměrem v modemu jsou čistě orientační, rozhoduje funkčnost služby jako takové. Totéž u TV, kde na výstupu účastnické zásuvky musí být odpovídající signál. Jedině pokud není (což se opět zjistí jenom měřením a ne podle teploměrů např. v televizoru), pak lze něco reklamovat.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community