Návštěvník Keendee Odesláno 14. března 2022 Sdílet Odesláno 14. března 2022 Dobrý den. Bylo nám vyměněno zařízení z UPC na Vodafone, ale nepřišla žádná přihlašovací SMS po výměně zařízení. Vopalecký Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gorole Odesláno 25. března 2022 Sdílet Odesláno 25. března 2022 Chce to zavolat na infolinku 800 77 00 77 Citovat Kabel 500 Mb/s - Klasik Compal CH7465; Cl karta Ostrava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453649 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 25. března 2022 Sdílet Odesláno 25. března 2022 Uvedl jste správně své tel. číslo? Pokud jste předtím měl UPC, vaše původní smlouva mohla být hodně stará. Třeba 15 let. Možná se vám za tu dobu změnilo číslo. Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453652 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 25. března 2022 Sdílet Odesláno 25. března 2022 No, bez toho čísla by mu asi nevolali. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453656 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 26. března 2022 Sdílet Odesláno 26. března 2022 To je pravda. Je ale otázkou, jestli mu, třeba nevolali na pevnou. Ta se nezměnila, ale mobil uvedený na smlouvě se mohl změnit. Potřebné info mu potom přišlo emailem. Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453663 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 28. března 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 28. března 2022 @Keendee Pěkný den, samoobsluhu najdete na adrese https://www.vodafone.cz/muj/. Pokud neznáte přihlašovací údaje, je několik možností, jak můžete požádat o nové heslo. Jde to telefonicky, osobně nebo přes písemnou žádost. Podrobně najdete tyto možnosti popsané na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/ (část Jak obnovit heslo, pokud máte paušál, pevný internet nebo TV?). Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60959-bez-p%C5%99ihla%C5%A1ovac%C3%AD-sms/#findComment-453687 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.