Odesláno 14. března 2022 3 roky Dobrý den. Bylo nám vyměněno zařízení z UPC na Vodafone, ale nepřišla žádná přihlašovací SMS po výměně zařízení. Vopalecký
Odesláno 25. března 2022 3 roky Chce to zavolat na infolinku 800 77 00 77 Kabel 500 Mb/s - Klasik Compal CH7465; Cl karta Ostrava
Odesláno 25. března 2022 3 roky Uvedl jste správně své tel. číslo? Pokud jste předtím měl UPC, vaše původní smlouva mohla být hodně stará. Třeba 15 let. Možná se vám za tu dobu změnilo číslo. Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 25. března 2022 3 roky No, bez toho čísla by mu asi nevolali. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 26. března 2022 3 roky To je pravda. Je ale otázkou, jestli mu, třeba nevolali na pevnou. Ta se nezměnila, ale mobil uvedený na smlouvě se mohl změnit. Potřebné info mu potom přišlo emailem. Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 28. března 2022 3 roky Centrum péče @Keendee Pěkný den, samoobsluhu najdete na adrese https://www.vodafone.cz/muj/. Pokud neznáte přihlašovací údaje, je několik možností, jak můžete požádat o nové heslo. Jde to telefonicky, osobně nebo přes písemnou žádost. Podrobně najdete tyto možnosti popsané na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zapomnel-jste-heslo/ (část Jak obnovit heslo, pokud máte paušál, pevný internet nebo TV?). Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.