Přejít na obsah

V zahraničí mi nefungují data.


Doporučené příspěvky

Návštěvník mirekmugrauer

Dobrý den, udělal jsem si novou datovou simkartu v česku mi normálně fungovala, mám zapnutej roaming a když jsem přejel Německý hranice tak od té doby mi vůbec data nefungují, co s tím mám dělat?

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60961-v-zahrani%C4%8D%C3%AD-mi-nefunguj%C3%AD-data/
Sdílet na ostatní stránky

  • Centrum péče

@mirekmugrauer Pěkný den, Mirku, podívejte se prosím na stránku https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/roaming-a-volani-do-zahranici/nefunkcni-data-v-zahranici/, jsou tam uvedené nejčastější příčiny a jak je řešit. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
  • Centrum péče

Přístupové body (APN) se pro připojení v zahraničí nemění, takže pokud si je uživatel sám nějak nemění, tak by to neměla být příčina.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...