Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
To ovšem není vždy pravda a i rootnuté telefony nemusí mít s IB problém.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

No, že se to dá obejít je věc jiná. Ale pochybuji, že by si lidé uměli běžně nastavit rootnutý telefon tak, aby byl bezpečný.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Primárně se řeší sdílení pomocí hotspotu z mobilu do notebooku. IB sem sice někdo zatáhl, ale neregistroval jsem, že by to autora dotazu nějak zvlášť zajímalo :)
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Záthl jsem to já a autor píše, že je to pro něj dost zásadní 🙂

Je to spíš na doplnění tematiky, ne každý si to uvědomí, že si může zadělat na problémy. Záleží na bance, ne každá to má ohlídané. Kde a jak se to dá obejít jsem nestudoval, nepotřebuji to. Root může něco vyřešit ale není pro laika.

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
Autor dotazu zjevně netuší, že i s rootnutým zařízením nemusí mít vůbec žádný problém a vychází jenom z dezinformace, že "Aplikace potom nefunguje, banka nepovolí její provoz na rootnutém zařízení."
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Je dobré před takovým krokem si rozšířit obzory. Aby potom nenásledoval dotaz typu rootnul jsem si telefon, přenastavení mi to nevyřešilo a teď mi nefunguje bankovnictví 🙂

Mohu to vrátit zpět? Ale jo, no. Dobrý. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
  • Centrum péče

@Whiler Hezký den, v mobilní síti mají zákazníci standardně dynamickou IP adresu a používáme NAT typ 3. Toto se nijak změnit nedá. Pokud by někdo pro specifické účely potřeboval NAT typ 2, tak je potřeba aktivovat pevnou IP adresu, kterou u mobilního připojení nabízíme firemním zákazníkům (viz https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/).

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Nebo se člověk vrátí - mám rootnutý telefon a nejde mi teď Vodafone TV, poraďte.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Kdo si rootne telefon, tak asi dobře ví co dělá a také zná všechna úskalí a klady tohoto :)
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
18 hours ago, Adolf.Shitler said:

Autor dotazu zjevně netuší, že i s rootnutým zařízením nemusí mít vůbec žádný problém a vychází jenom z dezinformace, že "Aplikace potom nefunguje, banka nepovolí její provoz na rootnutém zařízení."

To, že některé aplikace odmítají fungovat na rootnutém zařízení, je prostě fakt, který sem si i osobně vyzkoušel, opětovně meleš nesmysly.

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • už nic
  • Praha - Letňany

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community