Návštěvník T3MPO Odesláno 17. března 2022 Sdílet Odesláno 17. března 2022 Nemyslíte vážně, že 5 minut se nemůžu dostat přes robota a pak mi tam 10minut hraje písnička. Když sem se nakonec nedovolal a nedozvěděl se nic, tak kredit mám o padesát korun lehčí. Super péče o zákazníky, takové nervy jsem snad ještě neměl. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 17. března 2022 Sdílet Odesláno 17. března 2022 Vodafone má bezplatnou linku 800 77 00 77, takže kdo řeší cenu za volání, tak by měl využívat právě onu zelenou linku. 2 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453292 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Daniel112 Odesláno 17. března 2022 Sdílet Odesláno 17. března 2022 Vážený Vodafone, již dvě hodiny se pokouším dovolat na zákaznickou linku, avšak zcela bez jediné známky úspěchu. Mohu tedy požádat, a pokouším se o zcela zdvořile - má smysl provozovat zákaznickou linka *77, 800 77 00 77, když se na tuto linku nelze dovolat? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453314 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 17. března 2022 Sdílet Odesláno 17. března 2022 Vážený člověče, pokud vím, tak po 18 hodině se stejně nikam (pokud nejde o akutní záležitosti) nedovoláte, jelikož skončila pracovní doba. 2 Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453317 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Oval Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 2Daviddvbc: Linka je uvedená jako "nonstop". https://www.vodafone.cz/kontakty/ Citovat - - - - Praha 4 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453331 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Nonstop ale pouze u akutních záležitostí. 1 Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453334 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník T3MPO Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Zavolal jsem si nakonec z paušálu a i tak 15minut než sem mluvil s člověkem. To bych od tak velké firmy nečekal. Hrozná zkušenost, ještě že nemají smlouvu semnou, ale s majitelkou bytu, už s vodafonem odmítám něco řešit. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453336 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Takže nakonec není smlouva ani na tebe (a není tedy důvod, abys s VF cokoliv řešil) a komentovat to, že tě volání na bezplatnou linku údajně stálo přes 50 Kč, pak nemá význam. Prostě ses tady vybrečel ze svoji frustrace... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453337 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Přesně tak! 2 Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453339 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 V každém případě v posledních měsících, frustrace nefrustrace a nakonec je to vidět i tady na fóru. Enormě u VF narůstá počet problémů ve všech oblastech. Internet, problémy s Gb připojením, problémy s modemy a jejich FW, televize, boxy k tomu, zpětná shlédnutí, DNSka v háji a tak by se dalo směle pokračovat. Komplikovaná obsluha nebo nepřehlednost internetové samoobsluhy, častá nefunkčnost, nemožnost otevřít některá menu, problém s přepínáním služeb v samoobsluze. Když člověk napíše na podporu, tak po něm chtějí elaborát a milion stažených obrazovek jak někde u testů na škole, místo toho aby oblast otestovali sami. Nebo aby se připojili ke klientovi na počítač a problém s ním prohlédli společně. Nějak to zatím jde "dole vodou". Tak jestli si VF myslí, že je na cestě k nějaké konsolidaci, mohli by začít aspoň posílením zákaznické linky a proaktivním přístupem k řešeným problémům, skutečně se zákazníkům ozývat a ne na to mastit s oznámením, jak toho mají všichni moc a v neposlední řadě posílit počet anglicky hovořících operátorů. Mě hrozně mrzí, že tyhle stížnosti tady píšu, ale vidím kolem sebe spíš tyhle problémy, než nějaké marketingové reklamy, jak jsou báječní a jak nám ty "džidžové internety" a bezkonkureční tarify potřebují nacpat. 2 1 Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453369 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.