Přejít na obsah

Zákaznická linka


Doporučené příspěvky

Návštěvník T3MPO

Nemyslíte vážně, že 5 minut se nemůžu dostat přes robota a pak mi tam 10minut hraje písnička. Když sem se nakonec nedovolal a nedozvěděl se nic, tak kredit mám o padesát korun lehčí. Super péče o zákazníky, takové nervy jsem snad ještě neměl.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník Daniel112

Vážený Vodafone, již dvě hodiny se pokouším dovolat na zákaznickou linku, avšak zcela bez jediné známky úspěchu. Mohu tedy požádat, a pokouším se o zcela zdvořile - má smysl provozovat zákaznickou linka *77, 800 77 00 77, když se na tuto linku nelze dovolat? 

 

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453314
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník T3MPO

Zavolal jsem si nakonec z paušálu a i tak 15minut než sem mluvil s člověkem. To bych od tak velké firmy nečekal. Hrozná zkušenost, ještě že nemají smlouvu semnou, ale s majitelkou bytu, už s vodafonem odmítám něco řešit.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453336
Sdílet na ostatní stránky

Takže nakonec není smlouva ani na tebe (a není tedy důvod, abys s VF cokoliv řešil) a komentovat to, že tě volání na bezplatnou linku údajně stálo přes 50 Kč, pak nemá význam. Prostě ses tady vybrečel ze svoji frustrace...
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453337
Sdílet na ostatní stránky

V každém případě v posledních měsících, frustrace nefrustrace a nakonec je to vidět i tady na fóru. Enormě u VF narůstá počet problémů ve všech oblastech. Internet, problémy s Gb připojením, problémy s modemy a jejich FW, televize, boxy k tomu, zpětná shlédnutí, DNSka v háji a tak by se dalo směle pokračovat. Komplikovaná obsluha nebo nepřehlednost internetové samoobsluhy, častá nefunkčnost, nemožnost otevřít některá menu, problém s přepínáním služeb v samoobsluze. Když člověk napíše na podporu, tak po něm chtějí elaborát a milion stažených obrazovek jak někde u testů na škole, místo toho aby oblast otestovali sami. Nebo aby se připojili ke klientovi na počítač a problém s ním prohlédli společně. Nějak to zatím jde "dole vodou". Tak jestli si VF myslí, že je na cestě k nějaké konsolidaci, mohli by začít aspoň posílením zákaznické linky a proaktivním přístupem k řešeným problémům, skutečně se zákazníkům ozývat a ne na to mastit s oznámením, jak toho mají všichni moc a v neposlední řadě posílit počet anglicky hovořících operátorů.

 

Mě hrozně mrzí, že tyhle stížnosti tady píšu, ale vidím kolem sebe spíš tyhle problémy, než nějaké marketingové reklamy, jak jsou báječní a jak nám ty "džidžové internety" a bezkonkureční tarify potřebují nacpat.

  • Souhlasím 2
  • To se mi líbí 1
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/60966-z%C3%A1kaznick%C3%A1-linka/#findComment-453369
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...