Přejít na obsah

Reklamace využití internetu


Doporučené příspěvky

@Daviddvbc jestli to měla být odpověď na můj dotaz, pak by to nebylo řešením. Potřebuji mít funkční data na každé SIMce v té míře, v jaké jsou dostupná v tom kterém tarifu a v případě potřeby jen přepnout karty. Přepisovat a vkládat zpět správné názvy APN je vopruz navíc (někteří členové rodiny by toho nebyli schopni, je to nad jejich technické možnosti).

Myslím, že mi to takhle stačí, zkrátka telefony a jejich nastavení jsou tak trošku nevyzpytatelné. Prostě jsem předpokládal, že když mám nastaveno data na SIM2, tak je telefon ze SIM 1 nemá čerpat. Zřejmě se to chová jinak. Beru to na vědomí 🙂

 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Raději bych ztratil dočasně připojení k datům, než aby zařízení místo mého souhlasu šibovalo s připojením, jak ho napadne. Chápu, že jsou tam ještě nějaká další nastavení, jako Přepínač datového připojení během hovorů, zkrátka můžu mít něco špatně nastaveno a nevědomky telefonu povolit čerpat z nepředvolené SIM.

Zatím díky všem.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...