Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím Vás, od posledního upgrade firmware modemu CH7465VF (bílý se SW z novějšího černého) a po nahrání nového SW, jsem prvně řešil jak se do toho vůbec přihlásit, což jsem nakonec přes podporu VF vyřešil - ALE - nyní mám problém:

Máme zarušené Wifi prostředí v bytě okolními byty a potřebuji si tedy nastait kanál, abych se nepotkával s ostatními - na 2,4 Ghz si to pamatuje, na 5 GHz mi třeba po 24 hodinách vrátí kanál na 40, což je nevyhovující, protože se tam biju s jinou sítí.

 

Řešil jste něco podobného?

Odesláno

Řešil jsem to vypnutím WiFi části a pořízením vlastního AP Ubiquiti. Od té doby pokoj.

Ale tos asi nechtěl slyšet.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Díky moc, to jsem přesně slyšet nechtěl 🙂

Odesláno
  • Centrum péče

@dpochazka Hezký den, ptal jsem se u kolegů z technické podpory a plošně takové potíže nezaznamenáváme. Teoreticky by to mohlo souviset s opatřeními proti rušení meteo radarů (funkce DFS), ale je to je jen jedna z možných příčin. Další věc je, že u 5GHz Wi-Fi by i v tomto případě k faktickému rušení s další sítí ani docházet nemuselo...

Nejdřív bych doporučil zkusit provést reset (obnovení továrního nastavení) - bude pak potřeba znovu nastavit Wi-Fi a případné další parametry. A kdyby ani to nepomohlo, tak se můžete na kolegy obrátit na 800770077 (operátoři mohou vaši zprávu technikům předat), případně nám podrobný popis situace s odkazem na toto vlákno pošlete přes https://tam.je/forum a my vše předáme dál.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
Fixní nastavení kanálů nemá prakticky žádný význam, protože okolní WiFi takřka vždy používají kanály variabilní, tj. i když si u sebe něco nastavíš, tak zítra už to bude k ničemu. Jediné řešení je mít svoje přístupové body na více místech, aby z nich byl použitelný signál a rušení okolními sítěmi se tak nijak výrazně neprojevovalo.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Není to tak, že WiFi s režimem auto se snaží najít nejméně zarušené pásmo? To znamená tomu mému pevně nastavenému se pokud možno vyhnout? Jak to funguje?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
Funguje to tak, že AP použije nejméně zarušený kanál, ovšem bohužel se to vztahuje pouze k místu, kde je AP umístěný. Neboli klidně v místnosti vedle to může vypadat jinak, o čemž ale AP již neví.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

A co nastavit šířku pásma na nejnižší hodnotu ?

 

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

První co mě napadlo byl ten uvedený meteorologický radar, v minulosti už se to tady několikrát řešilo, můžeš zkusit modem přesunout třeba na jiné místo, pokud ho máš někde u okna a mohl by jej ovlivňovat radar

 a šířku pásma nastav klidně na 20/40 MHz, na 150 Mbit internet 40 MHz v pohodě stačí, také to tak mám.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Je to pravda. Snížením šířky pásma se situace může zlepšit. Pokud máte gigabit, asi to není na místě. 150ka na tom jezdí vpohodě.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community