Odesláno 23. března 2022 3 roky @dpochazka jaký kanál se snažíš nastavit na pevno? Pokud jsi v pásmu DFS, zkus ručně nastavit nějaký mimo pásmo. Potom uvidíš, jestli ti nastavení zůstane, nebo se i v tomto případě posune. Nevím jaké je přesně pásmo DFS kanálů pro ČR (třeba to někdo upřesní). Zkusil bych omězit šířku pásma jak píše Tomus (20/40 MHz) a kanál nastavit někde dole 36 - 48 nebo potom až 149-165. Aspoň takhle bych to testoval doma. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 23. března 2022 3 roky DFS ma 52-64, 100-140 Pokud je to jinak, opravte me Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 24. března 2022 3 roky V 22. 3. 2022 v 8:16, dpochazka napsal: Zdravím Vás, od posledního upgrade firmware modemu CH7465VF (bílý se SW z novějšího černého) a po nahrání nového SW, jsem prvně řešil jak se do toho vůbec přihlásit, což jsem nakonec přes podporu VF vyřešil - ALE - nyní mám problém: Máme zarušené Wifi prostředí v bytě okolními byty a potřebuji si tedy nastait kanál, abych se nepotkával s ostatními - na 2,4 Ghz si to pamatuje, na 5 GHz mi třeba po 24 hodinách vrátí kanál na 40, což je nevyhovující, protože se tam biju s jinou sítí. Řešil jste něco podobného? Ahoj, jak jsi se prosím dostal do webového rozhraní modemu ? mám taky ten bílý a po upgrade firmware modemu CH7465VF se nedokážu dostat do jeho nastavení -- díky Mara
Odesláno 24. března 2022 3 roky Přihlašovací jméno je admin a heslo zůstává stejné jako bylo to původní. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 24. března 2022 3 roky Adresa webového rozhraní je 192.168.100.1 Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 24. března 2022 3 roky to fungovalo do posledního upgradu firmwaru včera - pak byl u nás technik Vodafone a upgradovali firmware a nyní se přes tu IP do webového rozhraní nedostanu
Odesláno 24. března 2022 3 roky Tak zkus na chvíli modem odpojit od elektrického napájení, pokud by to nezabralo tak jedině tovární reset stisknutím resetovacího tlačítka asi na 10 vteřin zezadu modemu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 24. března 2022 3 roky dprochazka výše v tomto vláknu popisuje stejný problém, ale nějak jej vyřešil s hotline VF .- já tam taky volal a neví co se mnou
Odesláno 25. března 2022 3 roky Vzhledem k obtížné dostupnosti podpory na telefonu bych zkusil tovární reset a nové nastavení. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.