Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobry den, 

v sobotu se mění čas, tak by bylo vhodné kdyby Vodafone ve své pevné síti exupc telefon nastavil správný čas. 

Nyní se v rámci CLIP přenáší čas o 2 hodiny posunutý a vždy při každém příchozím hovoru se dle toho nastaví DECT sluchátko a to pak ukazuje špatně časy zmeškaných hovorů. 

Za dob UPC to po změně času na letní ukazovalo chybně asi týden, Vodafone jede jiné bomby a ukazuje to o 2 hodiny jinak už od léta. 

Děkuji 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Vyřešil Ondra - Vodafone

Přejít na řešení
Odesláno

No vidíte, od neděle budete mít čas zase správně 😂

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno
  • Autor

To nebude, teď je posunutý o 2 hodiny, takže bude posunut jen o hodinu 😃

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Přesně tak!

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno
před 7 hodinami, technik napsal:

No vidíte, od neděle budete mít čas zase správně 😂

Neděle je každý týden, aneb také ~52x do roka. 🤣

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 4
Odesláno

Ale čas se mění zatím 2x do roka

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Ivo2003 Pěkný den, zkusím se poptat, nejdřív se ale zeptám - jak to vypadá dnes po změně času? 🙂

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Dobrý den, nyní ukazuje opět o 2 hodiny navíc 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
  • Centrum péče
  • Řešení

@Ivo2003 Díky za aktuální zprávu 🙂 S kolegy jsem to ověřoval a doporučují nejdřív zkusit restart modemu a telefonu (základny). To jednoduše uděláte tak, že obě zařízení na chvíli odpojíte od elektřiny. Kdyby ani pak čas nešel správně, tak nám prosím zavolejte na 800770077 nebo pošlete zprávu s podrobnostmi a s odkazem na toto fórum přes https://tam.je/forum a předali bychom to k řešení. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community