Ivo2003 Odesláno 29. října 2022 Sdílet Odesláno 29. října 2022 Poslední měsíc se mi zdá web management compalu moc pomalý, on to nebyl rychlík nikdy, ale nyní čekám na zobrazení stránky i 10 sekund. Byl nějaký update firmware, nebo to dělá jenom u mně? Citovat Start - Základní Compal CH7465 Opava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458468 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MSwamp Odesláno 29. října 2022 Sdílet Odesláno 29. října 2022 (upraveno) Poslední dobu sleduji pomalý běh systému modemu pro správu taky. Upraveno 29. října 2022 uživatelem MSwamp 1 Citovat Super - Základní Compal CH7465, CA modul Štatl Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458472 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 29. října 2022 Sdílet Odesláno 29. října 2022 Také jsem si toho všiml, takže náhoda to nebude. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458482 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 9. listopadu 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 9. listopadu 2022 Pěkný den, ptal jsem se na to kolegů a plošně takové chování nepozorujeme. Je pravda, že pohyb v administraci modemu může chvíli trvat, ale nemělo by to být běžně 10 sekund. Aktuální firmware je CH7465VF-6.15.20.2-2 a na našich kusech tak dlouho na načtení stránky nečekáme. Delší dobu to však může trvat zejména krátce po zapnutí modemu. Kdyby se to nelepšilo a pohyb byl výrazně pomalý, můžete se nám ozvat přes https://tam.je/forum - do zprávy nám prosím napište popis potíží a přidejte odkaz na toto téma ve fóru, abychom pak mohli předat zpětnou vazbu na správné místo a prověřili to na konkrétních zařízeních. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458669 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník KejPi Odesláno 10. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 10. listopadu 2022 Nevím, jestli byl nedávno update FW, ale od úterý se mi stává, že internet po zapnutí modemu nefunguje. Provozuji modem v režimu modem. Zařízení dostane IP adresu, ale přístup na internet je nefunkční, I když se modem tváří jako připojený. Po několika restartech se to nakonec rozběhne, ale třeba to trvá i hodinu 🙁 A admin rozhraní mám taky pomalé. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458682 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 10. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 10. listopadu 2022 Může být nějaký problém se signálem, nebo může být vadný modem, takže až modem zapneš a rozjede se normálně, by bylo dobré kontaktovat technickou podporu, na telefonním čísle 800 7777 31 a oni už se na něj mrknou na dálku. Ještě předtím se můžeš sám podívat jak to tam vypadá do jeho rozhraní záložky Pokročilá nastavení/Nástroje/Stav sítě/ Downstream , a Upstream Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458684 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník KejPi Odesláno 10. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 10. listopadu 2022 Problém je, že všechno vypadá dobře, jen přes něj nejde prolezt do netu 🙁 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458685 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 11. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2022 Můžeš ještě zkusit udělat tovární reset modemu, zezadu je resetovací tlačítko které je potřeba držet aspoň 10 vteřin a pokud to nepomůže tak kontaktovat Vodafone na telefonním čísle které už jsem uvedl, ale pokud možno ve chvíli kdy bude fungovat, protože pokud nebude připojen k síti, tak na druhé straně Vodafon nic moc nezjistí. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458687 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník KejPi Odesláno 11. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 11. listopadu 2022 Udělal jsem reset z admin rozhraní a nepomohlo. Přepnul jsem to z režimu modem do režimu router a vypadá, že funguje. Přitom se připojuju pořád přes svůj router, takže jedina změna je, že mám dvojí překlad adres. Zkusím ještě udělat reset tlačítkem. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458695 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník KejPi Odesláno 16. listopadu 2022 Sdílet Odesláno 16. listopadu 2022 Tak reset modemu nepomohl. Konecne jsem mel cas analyzovat, kde je problem a zjistil jsem, ze muj router dostava systematicky IP adresu, ktera nefunguje (navic nesouhlasi s IP adresou, ktera je videt pres Muj Vodafone). Pokud misto routeru pripojim primo pocitac, tak dostane jinou IP adresu, ktera funguje. Cili bud ma VF bordel v pridelenych IP adresach, nebo nekdo pouzivam moji MAC adresu a v siti se to tluce. Zmenil jsem MAC adresu routeru a vypada, ze to funguje, ale nemam rad takove reseni 😞 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/24/#findComment-458792 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.