Marek-26 Odesláno 25. listopadu 2020 Autor Sdílet Odesláno 25. listopadu 2020 Vodafone ještě nenabízí možnost zaslání např. poštou nebo výměnu na pobočce (při změně z ED3 na ED3.1). UPC se o to pár let pokoušelo, ale vždy to ztroskotalo na různých věcech, ať to byla cena či birokracie. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-369417 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 23. prosince 2020 Sdílet Odesláno 23. prosince 2020 Tady čtu, "Potřebuji k pevnému internetu modem? Ano, potřebujete. Rádi vám ho poskytneme na splátky." Jsou to splátky, vedoucí pouze k pronájmu zařízení, nebo už lze modem koupit? Netušíte někdo? Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-439424 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 24. prosince 2020 Autor Sdílet Odesláno 24. prosince 2020 To bude platit u xDSL, 5G atd. U exUPC služeb to neplatí. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-439437 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník pavlli Odesláno 1. ledna 2021 Sdílet Odesláno 1. ledna 2021 Resim u CH7465 temer obden problem, ze rychlost spojeni spadne tak na 5-6Mbit, a pak musim modem restartovat, aby se rychlost spojeni vratila do normalu. Jde s tim neco delat? Pomohl bych si, kdybych si u VF vyzadal prepnuti na IPv4, a dal si za nej vlastni router? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-439642 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 1. ledna 2021 Sdílet Odesláno 1. ledna 2021 Je problém jak na wi-fi tak i na připojení přes kabel? Myslím že použití vlastního routeru v tomto případě asi nebude řešením, protože se nejedná o běžný problém, může být vadný modem, nebo nějaký problém se signálem, můžeš se kouknout do nastavení modemu do sekce downstream, tam je taková tabulka a v pravé části je kolonka Post RS chyby, pokud jsou tam velké hodnoty, tak to ukazuje na nějaký problém s přenosem dat, většinou v důsledku špatného signálu. Ale může být také klidně problém na upstreamu. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-439650 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 1. ledna 2021 Sdílet Odesláno 1. ledna 2021 Taky problem s vypadkami rychlosti (ci uplneho pripojenia)je na 99% problem signalu ci rusenia po trase/zle konektory/poskodeny kabel v byte.. 1% je hw problem Compalu, nie fw (ten je uz dostatocne odladeny a stabilny, minimalne v DOCSIS casti), samozrejme sa bavime o pripojeni PC cez Ethernet, nie WiFi. Nepomoze nic ine, ako ziadat technicku podporu VF o riesenie/vyjazd technika.. hoci teraz je to zial blbe obdobie (sviatky a korona). Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-439666 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jardabr Odesláno 3. ledna 2021 Sdílet Odesláno 3. ledna 2021 @tomus - co zanamená "Post RS chyby, pokud jsou tam velké hodnoty, tak to ukazuje na nějaký problém s přenosem dat, většinou v důsledku špatného signálu." ? Tisíc, deset tisíc, sto tisíc ...na kanál? Citovat 500 Mb/s - Komfort CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG Kladno, Kročehlavy Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-439715 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 3. ledna 2021 Sdílet Odesláno 3. ledna 2021 Třeba tady v tom vlákně vs výpis od Tomuse o pár příspěvků níže. Já mám ještě menší hodnoty než Tomus :) Citovat Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-439716 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 3. ledna 2021 Sdílet Odesláno 3. ledna 2021 Ked je kvalitny signal bez rusenia, post RS chyby (t.j. chyby, ktore nedokazal modem opravit, FEC - forward error correction, DOCSIS 3.0 pouziva Reed Solomon algoritmus) su nula alebo max jednotky/desiatky.. Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-439717 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Br. Odesláno 18. března 2021 Sdílet Odesláno 18. března 2021 Ahoj, Mám dotaz ohľadom tohto modemu, konkrétne teda CH7465VF, s IPv4. Problém je ten, že kedykoľvek sa napojí môj notebook, či už cez ethernet kábel alebo cez WiFi, modem sa po chvíli reštartne, spadne pravdaže celý internet a už sa znova nechce zapnúť hoci sa o to snaží. Spôsobuje to len môj notebook, cez pracovný notebook, ďalší notebook a dva mobily, sa toto nedeje. Zvláštne je, že tento notebook nikdy nemal problémy s iným modemom, deň pred prvým "stretnutím" s týmto modemom, sa napojil na tri rôzne v dvoch rôznych domácnostiach (dvaja rôzny dodávatelia, jeden z toho UPC CZ) a nikdy sa nič podobné nedialo. Po 2 týždňoch mi došla trpezlivosť - všetky aktualizácie na notebook stiahnuté, drivery updatnuté - a volali sme dodávateľovi, prišiel "technik" vymenil modem za úplne rovnaký. A pravdaže, úplne ten istý problém nastal. Vie niekto kde by mohla byť chyba prv než zavolám na technickú podporu? Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61005-modem-compal/page/14/#findComment-442249 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.