Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 17 hodinami, sodekcz napsal:

OnePlus možná samo netuší, jak to bude s vývojem a aktualizacemi. Problém je, že OnePlus dnes patří pod OPPO. Měl být ukončen OxygenOS jako takový a telefony, pokud dostanou aktualizaci, měly přejít pod Oppácký ColorOS. Tedy naposledy, když jsem o tom četl někdy v lednu, tohle platilo. Tak jak byly slibovány rychlejší a stabilnější aktualizace se zdá, že je opak pravdou.  Lehce mi to připomíná zmatky a problémy, které tady vznikají poté, co VF koupil UPC.

ColorOS ať si klidně nechají, OxygenOS 11 je odladěn dobře, tedy aspoň u mě. Jen kdyby nějak patchnuli to 5G pro VF CZ... 🤗

  • 200 Mb/s
  • Jiná služba
  • -
  • MODEM COMPAL CH7465VF ED3.0 WIFI EMTA
  • Praha
  • po měsících...
Návštěvník Michal Mlynárček

Ahoj, chci se zeptat zda se problém už nějak vyřešil (případně jak)? Mám totiž stejný...Mám Oneplus 8T a taky mi nenabízí možnost 5G, ženská má Oneplus Nord 2 a 5G jí tam svítí každou chvíli (přitom jsme ho oba kupovali mimo VF ).  Vodafone máme oba, máme společný "rodinný tarif", tam problém není...Chci se tedy zeptat zda mohu něco udělat, aby se mi 5G zobrazovalo nebo mám čekat až někdy nějaká aktualizace to náhodou opraví?

Návštěvník Michal Mlynárček

Díky za "radu", ale to po roce a půl opravdu nehodlám telefon za 20K měnit...to raději změním operátora, když sem se níže dočetl že u obou zbývajících to šlape bez problémů...

před 1 hodinou, Michal Mlynárček napsal:

Ahoj, chci se zeptat zda se problém už nějak vyřešil (případně jak)? Mám totiž stejný...Mám Oneplus 8T a taky mi nenabízí možnost 5G, ženská má Oneplus Nord 2 a 5G jí tam svítí každou chvíli (přitom jsme ho oba kupovali mimo VF ).  Vodafone máme oba, máme společný "rodinný tarif", tam problém není...Chci se tedy zeptat zda mohu něco udělat, aby se mi 5G zobrazovalo nebo mám čekat až někdy nějaká aktualizace to náhodou opraví?

Ahoj, na OnePlus Nord N10 5G zatím tento problém vyřešen nebyl. Poslední aktualizace od OP asi před měsícem, ale u Vodafone Czech Republic jsem stále bez 5G. Jsem v kontaktu s tech. podporou OP, vědí o tom a prý na tom pracují... 🤔

  • 200 Mb/s
  • Jiná služba
  • -
  • MODEM COMPAL CH7465VF ED3.0 WIFI EMTA
  • Praha

kupovat si telefon za 20K od čínskýho výrobce a spoléhat na nějakou aktualizaci přímo od něj, to je hodně naivní 🤭 naštěstí pro 8T je k dispozici kvalitní pixel experience https://download.pixelexperience.org/kebab

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Návštěvník Michal Mlynárček

v době koupě sem na žádné aktualizace nespoléhal, chtěl jsem telefon, který je o trochu lepší než zbytek čínských šmejdů...a tohle je jediná drobná vada na kráse jinak skvěle pracujícího telefonu (nejsem nijak náročný), kterou bych ale rád odstranil, rád mám věci v pořádku, koupil sem si 5G, tak chci 5G 😄  ...dovolím si laický dotaz, ale nejsem IT - k čemu a co to je pixel experience? díky 🙂 

když výrobce na svý zákazníky háže 💩, což je typický u většiny čínskejch telefonů, musí aktualizace androidu řešit komunita 🤔

je třeba odemknout bootloader, nainstalovat twrp a přes něj systém pixel experience (nebo jakejkoliv jinej osvědčenej)

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...