Návštěvník juliana Odesláno 4. dubna 2022 Sdílet Odesláno 4. dubna 2022 Mam zasuvku v obyvaku u ktere je rozdvojka,jeden kabel cca 10m vede k tv ktera ma problem s programami na jedne frekvenci,pise ze neni signal,druhy kabel vede do jine mistnosti a je cca 20m dlouhy k druhy tv ktera problemy nema.A prave na tomto kabelu bezeji programy i na problemove tv.O vikendu jsem zkusila pripojit jiny kabel k tv v obyvaku a stejna hlaska ze neni signal. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453913 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standa Odesláno 4. dubna 2022 Sdílet Odesláno 4. dubna 2022 A ten novy kabel jste vzala kde? Je "lehce" ohebný nebo tužší? Dle popisu to vypadá na kabel se špatným stíněním a proto je (zatím) jeden kmitočet rušen 2 Citovat Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453915 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 4. dubna 2022 Sdílet Odesláno 4. dubna 2022 Přesně tak, mizerné domovní rozvody. Zavolat odbornou firmu a nechat vše udělat jak má být. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453920 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dave79 Odesláno 4. dubna 2022 Sdílet Odesláno 4. dubna 2022 Tak koaxiální kabel vyměněn za jiný, kvalitní. Výsledek žádný. Frekvence 762 MHz, 770 MHz a 778MHz jsou úplně bez signálu. A to na všech zařízeních ( 2x CA modul, 1x STB) Zítra zkusím zavolat na Vodafone a dám vědět jak jsem pochodil. Je ale hodně zajímavé, že podobný problém má i podle tohoto vlákna víc uživatelů. Nejvíc mě na tom štve, že z mého pohledu to přestalo fungovat z ničeho nic (rozvody doufám si tvrdit kvalitní, nikdy nebyl dlouhodobější problém), bez nějakého zjevneho důvodu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453922 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 5. dubna 2022 Sdílet Odesláno 5. dubna 2022 Na těch uvedených frekvencích pracují 5G vysílače mobilních operátorů a pokud jsou někde poblíž, tak klidně mohou sestřelit i signál hlavního rozvodu kabelovky, nejenom domovního rozvodu. VF to v takovém případě řeší jenom tím, že uživateli vnutí set-top-box pro netovou TV (ono se vlastně ani nic jiného dělat nedá). Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453927 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 5. dubna 2022 Sdílet Odesláno 5. dubna 2022 @Adolf.Shitler není pravda, snaží se najít. zda se nedá rozvod upravit/opravit, aby k tomu nedocházelo. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453931 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Guli Odesláno 5. dubna 2022 Sdílet Odesláno 5. dubna 2022 (upraveno) Muzu se zeptat kde Dave79 bydli,ja na praze 14 Cerny Most.U mne nejdou vsechny programy na frekvenci 762MHz ale je divny ze na druhy tv to jde Upraveno 5. dubna 2022 uživatelem Guli Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453934 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dave79 Odesláno 5. dubna 2022 Sdílet Odesláno 5. dubna 2022 Bydlím v Olomouci, v části Hodolany. Zkusím ještě obejít sousedy, jak je to u nich, ale obávám se že většina nemá zaplacen žádný balíček a sledují jen základní programy, takže asi nic nezjistím. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453935 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 5. dubna 2022 Sdílet Odesláno 5. dubna 2022 @Dave79 Ono to není z ničeho nic, někdo spustil v okolí mobilní vysílač. Bude třeba si domů objednat technika na servis, aby zjistil, kde je problém. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453937 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dave79 Odesláno 5. dubna 2022 Sdílet Odesláno 5. dubna 2022 Po dopoledním telefonování, restartování, zapínání a vypínání, ladění programů sem a tam, nakonec zítra dojede technik. Tak pak dám vědět co se vyřešilo. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61015-ca-modul-bez-sign%C3%A1lu/page/3/#findComment-453941 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.