Odesláno 4. dubna 2022 3 roky Mam zasuvku v obyvaku u ktere je rozdvojka,jeden kabel cca 10m vede k tv ktera ma problem s programami na jedne frekvenci,pise ze neni signal,druhy kabel vede do jine mistnosti a je cca 20m dlouhy k druhy tv ktera problemy nema.A prave na tomto kabelu bezeji programy i na problemove tv.O vikendu jsem zkusila pripojit jiny kabel k tv v obyvaku a stejna hlaska ze neni signal.
Odesláno 4. dubna 2022 3 roky A ten novy kabel jste vzala kde? Je "lehce" ohebný nebo tužší? Dle popisu to vypadá na kabel se špatným stíněním a proto je (zatím) jeden kmitočet rušen Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha
Odesláno 4. dubna 2022 3 roky Přesně tak, mizerné domovní rozvody. Zavolat odbornou firmu a nechat vše udělat jak má být. - - - - -
Odesláno 4. dubna 2022 3 roky Tak koaxiální kabel vyměněn za jiný, kvalitní. Výsledek žádný. Frekvence 762 MHz, 770 MHz a 778MHz jsou úplně bez signálu. A to na všech zařízeních ( 2x CA modul, 1x STB) Zítra zkusím zavolat na Vodafone a dám vědět jak jsem pochodil. Je ale hodně zajímavé, že podobný problém má i podle tohoto vlákna víc uživatelů. Nejvíc mě na tom štve, že z mého pohledu to přestalo fungovat z ničeho nic (rozvody doufám si tvrdit kvalitní, nikdy nebyl dlouhodobější problém), bez nějakého zjevneho důvodu.
Odesláno 5. dubna 2022 3 roky Na těch uvedených frekvencích pracují 5G vysílače mobilních operátorů a pokud jsou někde poblíž, tak klidně mohou sestřelit i signál hlavního rozvodu kabelovky, nejenom domovního rozvodu. VF to v takovém případě řeší jenom tím, že uživateli vnutí set-top-box pro netovou TV (ono se vlastně ani nic jiného dělat nedá). - - - - -
Odesláno 5. dubna 2022 3 roky @Adolf.Shitler není pravda, snaží se najít. zda se nedá rozvod upravit/opravit, aby k tomu nedocházelo. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 5. dubna 2022 3 roky Muzu se zeptat kde Dave79 bydli,ja na praze 14 Cerny Most.U mne nejdou vsechny programy na frekvenci 762MHz ale je divny ze na druhy tv to jde Upraveno 5. dubna 2022 3 roky uživatelem Guli
Odesláno 5. dubna 2022 3 roky Bydlím v Olomouci, v části Hodolany. Zkusím ještě obejít sousedy, jak je to u nich, ale obávám se že většina nemá zaplacen žádný balíček a sledují jen základní programy, takže asi nic nezjistím.
Odesláno 5. dubna 2022 3 roky @Dave79 Ono to není z ničeho nic, někdo spustil v okolí mobilní vysílač. Bude třeba si domů objednat technika na servis, aby zjistil, kde je problém. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 5. dubna 2022 3 roky Po dopoledním telefonování, restartování, zapínání a vypínání, ladění programů sem a tam, nakonec zítra dojede technik. Tak pak dám vědět co se vyřešilo.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.