Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

jsem firemním zákazníkem VF cca 10 let a teď již cca 6 týdnů (!) řeším dotaz na nefungující sekci „Zeptejte se nás“ v rámci samoobsluhy VF. Mluvil jsem o tom s několika lidmi od VF po telefonu, vždy slíbili, že to předají IT oddělení, ale nikdy z toho nic nebylo. Do samoobsluhy se přihlašuji mailem a heslem, a to pod Windows 10 a v Google Chrome. A co to dělá?
https://www.vodafone.cz/muj/kontaktujte-nas

Dříve jsem v této sekci zadal dotaz a tím se vytvořilo diskuzní vlákno, na které mi pak do několika hodin či dní odpověděl pracovník VF, na což mne přišla notifikace SMS. Bylo to velmi dobré pro řešení problémů, protože offline mód komunikace stačil a osoba na druhém konci měla čas zjistit potřebné info a poslat mi ho. Na rozdíl od telefonních hovorů na helplajně VF, kde jsou sice lidé milí, ale je patrné, že o IT či jiných technických záležitostech nemají ponětí - a jejich schopnost předat to někomu relevantnímu v rámci VF je omezená, případně je ten dotyčný relevantní člověk asi nebere vážně, nebo nevím.

V půlce letošního února jsem opět zkusil napsat dotaz v sekci „Zeptejte se nás“, ale od začátku to bylo divné. Dotaz se v pořádku odeslal, ale diskuzní vlákno se vůbec nevytvořilo. Nicméně za dva dny mi přišla SMS, že tam mám odpověď na svůj dotaz. Jenže, jak se podívat na odpověď, když vlákno vůbec neexistuje? A od té doby to řeším, volám si sem tam bezvýsledně s lidmi z VF, píši jim SMSky a tak. Na přímý dotaz, jestli tato sekce třeba nebyla zcela vypnuta, mi bylo sděleno, že nikoli a měla by fungovat normálně.

Prosím, nemáte někdo zkušenosti s touto sekcí samoobsluhy? Měl jsem ji rád... 🙂

  • 200 Mb/s
  • Jiná služba
  • -
  • MODEM COMPAL CH7465VF ED3.0 WIFI EMTA
  • Praha
  • Centrum péče

@Štěpán Barták Dobré odpoledne, Štěpáne,

díky za vaši zpětnou vazbu. Zprávu se mi podařilo dohledat a opravdu tam je něco špatně, protože se nám vytváří s chybnými parametry, proto pak odpověď v samoobsluze nenajdete 😞 Kolegům, kteří to řeší, ještě předám doplňující informace k tomu. Protože nejde o běžnou závadu, nemůžu vám slíbit, kdy se podaří situaci opravit. Kdybyste něco potřeboval dořešit on-line cestou, tak můžete využít také kontaktní formulář na https://tam.je/forum, případně nám samozřejmě můžete i zavolat na 800770077 nebo se zastavit v naší prodejně. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

@Ondra - Vodafone Dobrý den, díky za info, tak snad se to někam posune. Zatím jsem spokojen s tím, že jsem objevil Techforum a mohu se zeptat zde, protože jak vidím, odezva lidí od VF je zde dobrá. Budu velice rád, když mi zde dá někdo vědět, jakmile se podaří ta sekce „Zeptejte se nás“ nějak opravit. 👍

  • 200 Mb/s
  • Jiná služba
  • -
  • MODEM COMPAL CH7465VF ED3.0 WIFI EMTA
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...