Návštěvník Jurda Odesláno 1. dubna 2022 Sdílet Odesláno 1. dubna 2022 Před 14 dny mi zemřela partnerka, na kterou byla napsána smlouva na internet 300 a TV Komfort. Dne 28.03.2022 jsem byl na pobočce Vodafone osobně požádat o převod služeb na mne s tím, že adresa (přípojné místo), rozsah služeb a ani kontaktní email a tel. číslo se nemění - mám o tom zápis. Včera večer (31.03.2022) přišla SMS o ukončení služeb a dnes nejdou kódované TV programy. Znovu jsem navštívil pobočku (Šantovka Olomouc), kde mi bylo řečeno, že služby byly ukončeny ????? a mohu sepsat novou smlouvu na nové služby. ALE - vrátit modem a s novou službou nový modem ("starý modem" je Compal CH7465VF, který byl dodán před 3 měsíci - nutnost zapůjčení set-top boxu a NEMOŽNOST použít CA moduly, které mám 3 (2 vlastní a jeden v pronájmu ), do včerejška všechny pracovaly bez problémů Bez televize vydržím, internet zatím funkční. Jenže jako exUPC mě u Vodafone drželo to, že můžeme sledovat 3 TV přes CA moduly a aspoň trochu funkční sledování Vodafone TV na PC a mobilu. Aplikace pro smart TV v nedohlednu a pronajem 3 set-top boxů nechci. Co s tím? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Ondra - Vodafone Odesláno 1. dubna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 1. dubna 2022 @Jurda Dobré odpoledne, mrzí mě, že došlo k takovým komplikacím 😞 Pokud jste v prodejně podepisoval žádost o převod služeb na vaše jméno, určitě by nemělo dojít k jejich vypnutí. Záleží však na tom, jak byla žádost podána. Pošlete nám prosím popis celé situace + sken té žádosti na e-mail pece@vodafone.cz, abychom mohli zjistit, zda je možné najít řešení. Dopředu vám to slíbit bohužel nemůžu, protože odkoupená zařízení už opravdu do systému nenavádíme. Ale určitě prověříme všechny možnosti. Citovat Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-453795 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 7. dubna 2022 Sdílet Odesláno 7. dubna 2022 Poslal jsem na Ondra - Vodafone podrobnější vysvětlení a skeny žádosti, a uplynul týden a žádná odezva. Bude se něco dít? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-454010 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. dubna 2022 Sdílet Odesláno 7. dubna 2022 Počítám, že toto je trošku složitější reklamace, odprodané zařízení se nedají navádět do systému, neumožňuje to, takže se zřejmě zkoumá, zda by nějak nešlo. Týden je vcelku krátká doba, když na běžné požadavky je reagováno za 3-5 dní většinou. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-454015 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 7. dubna 2022 Sdílet Odesláno 7. dubna 2022 Rozumím, ale tato zařízení již v systému byla od převedení pod Vodafone v listopadu (exUPC) až do konce března. A nepracuje ani pronajatý CA modul. Jsem týden bez televize a zjišťuji, že se bez ní dá žít. Přesto bych byl rád, kdyby se to co nejdříve zprovoznilo. Právě 3 CA moduly a nemuset mít set-top box mě u Vodafone ještě drží. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-454018 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 7. dubna 2022 Sdílet Odesláno 7. dubna 2022 Jinak Vodafone CA moduly stále pronajímá, takže s pronájmem by teoreticky problém být neměl, problém je spíš v tom že oni tu smlouvu ukončili a deaktivovali tv službu, Kdyžtak si aspoň na televizoru nalaď základní TV nabídku Start, která vysílá v DVB-T (ladění anténa}. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-454019 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 7. dubna 2022 Sdílet Odesláno 7. dubna 2022 Souhlasím, TV start samozřejmě mám naladěný, ale kvalita je hrozná. Problém je hlavně v tom, že jsem žádal o PŘEVEDENÍ služeb, ale Vodafone služby UKONČIL. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-454021 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 8. dubna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 8. dubna 2022 @Jurda Zdravím vás, vaší žádost jsem našel a požádal jsem kolegy, aby se na to co nejdřív podívali. Prosím vás proto ještě o trpělivost, kolegové vám tam odpoví hned, jak to bude možné 🙂 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-454032 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 20. dubna 2022 Sdílet Odesláno 20. dubna 2022 Uplynulo dalších 12 dnů a výsledek je nulový. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-454429 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Veronika - Vodafone Odesláno 21. dubna 2022 Centrum péče Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 @Jurda Pěkné odpoledne, vidím, že s vámi kolegové komunikují e-mailem, ještě jsem je požádala, aby se na to celé podívali. Citovat 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/#findComment-454507 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.