Návštěvník Jurda Odesláno 21. dubna 2022 Sdílet Odesláno 21. dubna 2022 Tato tzv. komunikace je zdlouhavá a nepřináší žádné výsledky. Dávám přednost telefonickému řešení. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454509 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Daviddvbc Odesláno 22. dubna 2022 Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 Komunikace je častokrát skutečně žalostná. Starám se o Vodafobe služby staršímu členovi rodiny. Vždy když mu někdo z Vf zavolá, přijme to a řekne, že neví přístupové údaje, a že ať zavolá později, až příjdu já. Skoro nikdy nikdo zpět nezavolá. Takže nikdo neví, proč nám volali. Citovat Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454526 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 22. dubna 2022 Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 Bohužel je to smutné. Začínám si myslet, že jsem udělal chybu tím, že jsem oznámil úmrtí mé partnerky a chtěl jsem převést smlouvy na mne. kdybych se ne to vykašlal, všechno by zřejmě bylo funkční a bez problémů. Asi .... pro dobrotu na ...... Ona "komunikace" spočívá v tom, že jednou za dva dny dostanu email s žádostí o druhý a čtvrtý znak admin. hesla - po té, že je to špatně, což já vím, když se tam sám nemohu přihlásit. Pak chtějí kopii úmrtního listu, který si již v březnu okopírovali na pobočce. Je-li převod služeb tak složitý, mohou přece uzavřít novou smlouvu - ovšem za stejných podmínek jako byla původní (cena i CA moduly). V čem je tedy problém? A ještě jedna věc. Zkusil jsem odpovědět na nabídku služeb od Vodafonu na internetu a světe div se. Do hodiny se mnou chtěli telefonický uzavřít smlouvu. A v záležitosti převodu služeb mi od 28. 3. 2022 nikdo nezavolal. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454531 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 22. dubna 2022 Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 Řešením by možná bylo uzavřít novou smlouvu s tím, že ti CA moduly pronajmou se slevou, zkus jim to případně navrhnout, možná je to i lepší řešení, protože jakmile se ti na některém z koupených modulů něco pokazí a to možná i jen samotná dekódovací karta, tak už ti nezbude než pronájem nového modulu za plnou cenu. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454556 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 22. dubna 2022 Sdílet Odesláno 22. dubna 2022 Děkuji za radu. Tak nějak podobně to začalo probíhat. Jsem zvědavý na výsledek. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454557 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jurda Odesláno 25. dubna 2022 Sdílet Odesláno 25. dubna 2022 Bylo mi napsáno, že se někdo ozve a dojedná se mnou podrobnosti o nové smlouvě - a od pátku nic. Slibem nezarmoutíš. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454652 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.lozi Odesláno 25. dubna 2022 Sdílet Odesláno 25. dubna 2022 Kdyby bylo cílem dát věci do pořádku, firma by to zadala vyřešit jednomu člověku z reklamací a ten by při průměrných dovednostech a dostatečných oprávněních měl max. za hodinu hotovo. Jako omluvu by mohl dát Vodafone měsíc služeb zdarma, nebo alespoň nějakou zajímavou slevu. Takže cílem bude asi něco jiného. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454653 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 25. dubna 2022 Sdílet Odesláno 25. dubna 2022 @Jurda tak přes víkend to s tebou nikdo řešit nebude, to funguje hlavně technická podpora, administrativní problémy se řeší v pracovní dny. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454654 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marian.lozi Odesláno 25. dubna 2022 Sdílet Odesláno 25. dubna 2022 @tomus Pokud vidím dobře, táhne se to už cca měsíc.. Na vyřešení tedy bylo času až až, těžko se vymlouvat na jeden víkend. Citovat - - - - Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454656 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 25. dubna 2022 Sdílet Odesláno 25. dubna 2022 @marian.lozi Pokud dobře vidím, tak řešíme "Bylo mi napsáno ... a od pátku nic.", a k tomu se tomus vyjadřoval. 2 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/61017-p%C5%99evod-slu%C5%BEeb-p%C5%99i-%C3%BAmrt%C3%AD-z%C3%A1kazn%C3%ADka/page/2/#findComment-454658 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.