Odesláno 21. dubna 2022 3 roky Tato tzv. komunikace je zdlouhavá a nepřináší žádné výsledky. Dávám přednost telefonickému řešení.
Odesláno 22. dubna 2022 3 roky Komunikace je častokrát skutečně žalostná. Starám se o Vodafobe služby staršímu členovi rodiny. Vždy když mu někdo z Vf zavolá, přijme to a řekne, že neví přístupové údaje, a že ať zavolá později, až příjdu já. Skoro nikdy nikdo zpět nezavolá. Takže nikdo neví, proč nám volali. Basic 250 Mb/s - Komfort Compal CH7465VF, 1x CAM Brno
Odesláno 22. dubna 2022 3 roky Bohužel je to smutné. Začínám si myslet, že jsem udělal chybu tím, že jsem oznámil úmrtí mé partnerky a chtěl jsem převést smlouvy na mne. kdybych se ne to vykašlal, všechno by zřejmě bylo funkční a bez problémů. Asi .... pro dobrotu na ...... Ona "komunikace" spočívá v tom, že jednou za dva dny dostanu email s žádostí o druhý a čtvrtý znak admin. hesla - po té, že je to špatně, což já vím, když se tam sám nemohu přihlásit. Pak chtějí kopii úmrtního listu, který si již v březnu okopírovali na pobočce. Je-li převod služeb tak složitý, mohou přece uzavřít novou smlouvu - ovšem za stejných podmínek jako byla původní (cena i CA moduly). V čem je tedy problém? A ještě jedna věc. Zkusil jsem odpovědět na nabídku služeb od Vodafonu na internetu a světe div se. Do hodiny se mnou chtěli telefonický uzavřít smlouvu. A v záležitosti převodu služeb mi od 28. 3. 2022 nikdo nezavolal.
Odesláno 22. dubna 2022 2 roky Řešením by možná bylo uzavřít novou smlouvu s tím, že ti CA moduly pronajmou se slevou, zkus jim to případně navrhnout, možná je to i lepší řešení, protože jakmile se ti na některém z koupených modulů něco pokazí a to možná i jen samotná dekódovací karta, tak už ti nezbude než pronájem nového modulu za plnou cenu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 22. dubna 2022 2 roky Děkuji za radu. Tak nějak podobně to začalo probíhat. Jsem zvědavý na výsledek.
Odesláno 25. dubna 2022 2 roky Bylo mi napsáno, že se někdo ozve a dojedná se mnou podrobnosti o nové smlouvě - a od pátku nic. Slibem nezarmoutíš.
Odesláno 25. dubna 2022 2 roky Kdyby bylo cílem dát věci do pořádku, firma by to zadala vyřešit jednomu člověku z reklamací a ten by při průměrných dovednostech a dostatečných oprávněních měl max. za hodinu hotovo. Jako omluvu by mohl dát Vodafone měsíc služeb zdarma, nebo alespoň nějakou zajímavou slevu. Takže cílem bude asi něco jiného. - - - - Praha
Odesláno 25. dubna 2022 2 roky @Jurda tak přes víkend to s tebou nikdo řešit nebude, to funguje hlavně technická podpora, administrativní problémy se řeší v pracovní dny. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. dubna 2022 2 roky @tomus Pokud vidím dobře, táhne se to už cca měsíc.. Na vyřešení tedy bylo času až až, těžko se vymlouvat na jeden víkend. - - - - Praha
Odesláno 25. dubna 2022 2 roky @marian.lozi Pokud dobře vidím, tak řešíme "Bylo mi napsáno ... a od pátku nic.", a k tomu se tomus vyjadřoval. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.