Přejít na obsah

Převod služeb při úmrtí zákazníka


Doporučené příspěvky

Vidím pátek pred 10hod až pondělí cca 16hod? To je u mne v práci téměř celý pátek a stejně tak pondělí! Zejména když je to práce na hodinu. Sleduji to od začátku a pro Vodafone ostuda veliká.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
  • Centrum péče

Hezký den, dostal jsem před chvílí zprávu, že dnes jsme se s @Jurda telefonicky domluvili na celkovém řešení situace.

Bohužel u nestandardních situací, jako byla právě tato, není možné vše vyřešit obratem a mezitím jsme se snažili ověřit různá řešení, abychom našli to nejvhodnější a technicky proveditelné.

Ještě bych rád vysvětlil, jak to je s nutností ověření, resp. proč jsme se museli znovu zeptat na úmrtní list. Abychom mohli nastavit stejné cenové podmínky, musíme si v systému ověřit, jaké bylo původní nastavení služeb. To můžeme udělat po ověření heslem (bohužel se nepodařilo) nebo v této situaci na základě poslané kopie úmrtního listu. V tomto případě nám nemůže pomoct to, že už úmrtní list viděli kolegové v prodejně, protože šlo o úplně jinou komunikaci a my musíme mít nějaký ověřovací prvek, na základě kterého se budeme moct podívat na konkrétní smlouvu a její nastavení. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...