Odesláno 25. dubna 2022 3 roky Vidím pátek pred 10hod až pondělí cca 16hod? To je u mne v práci téměř celý pátek a stejně tak pondělí! Zejména když je to práce na hodinu. Sleduji to od začátku a pro Vodafone ostuda veliká. - - - - Praha
Odesláno 26. dubna 2022 3 roky Centrum péče Hezký den, dostal jsem před chvílí zprávu, že dnes jsme se s @Jurda telefonicky domluvili na celkovém řešení situace. Bohužel u nestandardních situací, jako byla právě tato, není možné vše vyřešit obratem a mezitím jsme se snažili ověřit různá řešení, abychom našli to nejvhodnější a technicky proveditelné. Ještě bych rád vysvětlil, jak to je s nutností ověření, resp. proč jsme se museli znovu zeptat na úmrtní list. Abychom mohli nastavit stejné cenové podmínky, musíme si v systému ověřit, jaké bylo původní nastavení služeb. To můžeme udělat po ověření heslem (bohužel se nepodařilo) nebo v této situaci na základě poslané kopie úmrtního listu. V tomto případě nám nemůže pomoct to, že už úmrtní list viděli kolegové v prodejně, protože šlo o úplně jinou komunikaci a my musíme mít nějaký ověřovací prvek, na základě kterého se budeme moct podívat na konkrétní smlouvu a její nastavení. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno 26. dubna 2022 3 roky @Ondra - Vodafone Proto jste mu ji, i když žádal o převod, rovnou do tří dnů zrušili a hotovo. Co se zdržovat, zákazníků je ještě dost. - - - - Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.